thansen.dk reviews

thansen.dk reviews

Good
8.4

Det var fint

Okay service, dog lidt lang ventetid
Review by confirmed purchaser

God hjemmeside og fint udvalg

T Hansen har et fint koncept - stort udvalg og hjemmesiden er nem at tilgå.

Superhurtigt og uden fejl

Havde bestilt at sæt dæk og fælge, og fået lovning på 2 dages levering - hvilket er hurtigt, da dæk skal monteres, afbalanceres og transporteres til den lovede forretning. Men allerede næste morgen lå der en besked om, at varen var klar.
Review by confirmed purchaser

god pris. lang monterings tid.

Too long time to change the tires.

Hurtig ekspedition

Bestilte varer online og fik en positiv overraskelse i og med, at fragt var inkluderet i prisen. Derudover var det nemt at bestille og ordrebekræftelsen kom hurtigt derefter via mail.
Det eneste irritationsmoment var, at der i ordren blev lovet, at jeg ville have varerne om torsdagen, men de dukkede først op tirsdag i den efterfølgende uge. Det var nok pga travlhed, men det ville være rart med en mail eller sms med info omkring forsinkelsen.
Dog alt i alt en positiv oplevelse.

God hjælp og service

Havde købt nye dæk online (fik for øvrigt også god hjælp via telefonen til dette køb), og i butikken i Rødovre fik jeg en rigtig god behandling. Søde og hjælpsomme ekspedienter, der ligefrem sørgede for, at mine indkøbte vinduesviskere blev monteret - uden jeg bad om det og uden beregning.
Review by confirmed purchaser

Bestilte dele til afhentning i butiken, som var på lager, meeen det var de ikke

Bestilte dele til afhentning i butik, jeg havde kontrolleret, at de var på lager i den butik jeg ville afhente dem i, eller, at de ville være der næste dag. Det er meget let, at finde og bestille de dele man skal bruge, og man får en sms/email om, at varen kan afhentes næste dag efter kl. 11.00 DET ER BARE SUPER. Men man kan ikke stole på, om de varer man bestiller faktisk er på lager, eller om de er der næste dag, selv om man får sms/email om, at man kan afhente. Fik at vide, at deres EDB system ikke kunne finde ud af, om der har været helligdage. Det lille problem må kunne laves uden de helt store problemer. Var i butikken to gange uden af få det jeg havde bestilt, selv om jeg havde fået sms/email om, at alle de bestilte vare var hjem kommet. DET ER SKU IRRITERENDE, men bedre held i morgen

Meget nemt at bruge !

Alt på hjemmesiden fungerede til UG - men da jeg kom ind i butikken for at hente varen, fik jeg noget helt andet udleveret... Så husk at tjekke hvad de giver dig ;-)

Lynhurtig levering

God overskuelig hjemmeside med gode billeder af reservedele.

Betalte via nettet.

Hej, bestilte nogle dele på jeres hjemmeside til at skulle afhentes i Roskilde.
Betalte direkte på jeres hjemmeisde med et visa dankort, men da jeg kom ned i butikken var det ikke gået igennem.
Det gik i hvert fald en hel time før jeg kom til Thansen i Roskilde, så betalingen havde fået rigelig tid?

Hej Sebastian,

Tak for din anmeldelse. Det er naturligvis træls, men der har været en par problemer med visa/dk-betalinger. De er dog løst nu.

Review by confirmed purchaser

Venter endnu - på forhåbentlig god børnecykel.

Surt, at I ikke lige havde medregnet d. 17.04.'14 var en Helligdag, således at jeg (og lille forventningsfulde datter på 3 år) ikke modtog hendes nye børnecykel indkøbt hos jer og sat til levering (fra jeres side af) d. 17.04.'14.....så vi ventede forgæves hele dagen. Tænkte da også ved mig selv, at det var utrolig flot service at I + GLS bragte ud på en Helligdag.....skuffet.
Og har nu også besværet med at skulle afhente pakke (9 kg.) i en pakke-shop et godt stykke herfra - på cykel, da jeg ingen bil har :O(

Hej FBO,

Tak for din anmeldelse. Det er træls, for vi har (havde) lukket i påskehelligdagene, så det er en fejl. Det er vi utrolig kede af, da tilfredse kunder er vores målsætning hver gang. Kontakt mig på ad@thansen.dk

Varen var OK

Varerne var der og de var i orden, på den datoman havde givet mig, så jeg kunne hente dem i forretningen
Review by confirmed purchaser

Punkteret på vej på værksted

Jeg er meget tilfreds med den lokale T-Hansen, deres hovedkontor kunne være lidt bedre til at kommunikere.

Jeg punkterede 4 km før T-Hansen på vej ind for at få påsat sommerdæk. Jeg ringede til hovedkontoret og meddelte at jeg ikke kunne være der til den aftalte tid, da jeg var punkteret. De meddelte at der ikke blev tid til mine sommerdæk før efter påsken så.

Da der var kommet nøddæk på kørte jeg alligevel til mit aftale T-Hansen, en time for sent. de havde desværre intet hørt om mit opkald og troede jeg bare havde brændt dem af. Alligevel så fandt de tid til at hjælpe mig og jeg fik mine sommerdæk på og slap for at køre på et nøddæk hele påsken.

Så hovedkontoret trækker én stjerne ned.
Review by confirmed purchaser

god service for det meste og billige vare

Købte teltstænger og fik nogen som tydeligvis havde været brugte eller var virkelig gamle og misveligeholdt.
Review by confirmed purchaser

Holder hvad de lover fantastisk kan klart anbefales til alle

Har du prøvet at handle hos Thansen det kan du rolig gøre det kører

Altid i top......

Jeg manglede igen nogle reservedele og Thansen kunne igen levere som aftalt.
Review by confirmed purchaser

fin service, som altid :-)

God og venlig service i butikken (sorø) velfungerende Web butik, nemt og overskueligt.
Review by confirmed purchaser

Købt varer var der ikke ved afhæntning

Købte MC batteri på thansen.dk til afhentning i Hobro. Jeg fik en mail om at ordren var klar til afhentning dagen efter.
Da jeg kom for at afhente batteriet var den bestilte model der ikke og jeg fik en anden model istedet. Det var dog "spejlvendt" men jeg kunne få det til at passe.

Da jeg kom hjem opdagede jeg desuden at batteriet kom uden batterisyre. Det ville være fedt hvis det stod på nettet eller man fik det at vide ved afhentning..

Hej Tobias,

Tak for din anmeldelse.

Jeg undersøger, hvorfor den bestilte model ikke var der.

Det vil være for farligt med batterisyre i fra starten, men på hjemmesiden står batterisyre under tilbehør. Det kan vi dog godt gøre mere synligt, så det vil jeg tage fat på.

Hvad angår batterisyre i butikken, så plejer vi også at spørge kunderne. Jeg beklager, at det ikke har været tilfældet her. Jeg giver butikken besked.

webordre klar til afhentning dagen efter - som lovet

webordre klar til afhentning dagen efter - som lovet
Review by confirmed purchaser

Super hurtig levering, nemt og overskueligt.

Jeg bestilte nogle varer lige inden påske og de var klar til afhentning i butikken, som jeg havde ønsket, allerede påske lørdag. Super nem og overskuelig hjemmeside... Er specielt glad for at man bare skal taste sin nummerplade ind, så har man de rigtige dele at vælge imellem.

T. Hansen Gruppen A/S Support

Om virksomheden

Landsdækkende butikskæde med 76 butikker og Danmarks største webshop, med mere end 281.900 varer og 1,2 mio. grupperinger.

Historie
Virksomheden er grundlagt i Middelfart i 1991, hvor der stadig er butik, administration og centrallager - Centrallageret fylder 28.500 m2 fordelt over 14 haller og er bemandet 24 timer i døgnet.

Visit thansen.dk

Write to: thansen@thansen.dk