Parfumania reviews

ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

razend snel weer lekker ruiken

Tip bestel bij parfumania. Ze zijn werkelijk het goedkoopst en hebben alle bekende top geuren. Vandaag je parfum op, morgen een nieuwe in huis. Dat is precies wat je wil. Ook voor een leuk kado kun je er goed terecht. Als dank voor je bestelling krijg je altijd een klein presentje. Kortom wij bestellen altijd bij parfumania en raden het een ieder aan.

Super levering en een super prijs!!

Ben zeer tevreden over Parfumania... Heel veel keus en een goede en snelle levering. Echt top!

Hele goede service tegen een lage prijs

Dit was mijn eerste bestelling op www.parfumania.nl.
De website ziet er mooi uit en is overzichtelijk.
En de bestelde artikelen zijn snel geleverd.
Is zeker een aanrader.

Perfect

Op Goede vrijdag, in de middag bestelt, en op Paaszaterdag bezorgd.
SUPER

snel het goedkoopste parfum

Omdat het luchtje dat ik altijd gebruik (gucci rush) nooit ergens in de aanbieding is, ging ik het Internet op om te kijken waar het het goedkoopst is. Dat was bij parfumania. Het scheelde 15 euro met de ici paris. Daarbij werd het de volgende dag geleverd en ik was verrast Door de gezellige paaseitjes die bij de levering zaten. Erg attent zo met de pasen. Ik beveel parfumania aan!

Top kwaliteit en ontzettend snelle levering!

Ben ontzettend tevreden over www.parfumania.nl Bestel altijd op deze site als ik een luchtje of iets dergelijks nodig heb, heb alleen maar positieve ervaringen met deze site. Had onlangs weer een bestelling gedaan, en ben weer uitermate tevreden. Had het Jean Paul Gaultier luchtje op 14 April besteld, en 16 April kreeg ik het al netjes thuis afgeleverd. In 2 woorden samengevat: Top organisatie!

Prima!

Super snelle levering.
Mooi ingepakt en dat voor 50 cent!
Lage verzendkosten.

Super snel en betrouwbaar

Na jaren klant te zijn, nog altijd dik tevreden. Scherpe prijzen, snelle levering en ook de website is gebruiksvriendelijk.

Parfumania is duidelijk, snel en goedkoop met een prettige website.

Producten zijn goedkoop en worden snel geleverd. De verzendkosten houden zij laag en de verpakking beschermt de producten goed. De website is prettig en makkelijk.

Scherpe prijs, snelle levering, goede service!

Perfect - geen tegenvallers, ik zou dit bedrijf aanbevelen aan iedereen.

goede prijs en super snelle levering

Parfumania is een geweldige webshop waar je alle bekende en minder bekende parfums voor een super mooi prijsje kan halen en door de goede service is de bestelling ook nog eens super snel in huis.

Prima webwinkel.

Bij Parfumania vind je je favoriete luchtje en aanverwante producten voor een heel leuk prijsje. Het bestellen is eenvoudig en de levering super snel. Helemaal goed "Parfumania"!

Uitstekende prijs! En zeer snelle perfecte levering!

Gisteren mijn favoriete luchtje besteld voor een hele leuke prijs! Vandaag nog geen 24 uur later had ik het pakketje al binnen!!

Echt super!!!

Vandaag besteld, morgen kan je heerlijk "spuiten"!

Hallo daar,
Even een berichtje om jou te laten weten, dat je gemakkelijk en snel een luchtje kan bestellen bij Parfumania.nl. Bevalt mij namelijk uitstekend. Groetjes

Best geprijsde parfums en zeer nette en snelle levering!

Op de site van Parfumania was de prijs van de parfum die ik wilde het voordeligst.
Besteld voor 16.00 uur en de volgende dag gelijk binnen.
Parfum netjes geseald en verpakt in neutrale doos. En als kleine verrassing nog een leuk proefje erbij! En ook mooi meegenomen, een kortingsbon voor een volgende bestelling!
Volgende keer zal ik weer bestellen op Parfumania.nl!

heel erg tevreden over alles.

nadat ik deze site had gevonden was ik erg benieuwd naar de prijs, producten en levering, net zoals het betaalgemak. ik ben heel erg tevreden over het zoeken tot het ontvangen van mijn product, iedereen die ik ken heb ik parfumania aangeraden om hun inkopen hier te doen. zal vaker hier bestellen. dank voor het gemak.

Geweldige prijzen, levering en een duidelijke site!

Bij parfumania gister mijn geurtje gekocht, goede prijs, snelle levering! In 1 woord super! Ook een gratis tester erbij gekregen! Toppie!

Zeer uitgebreide colelctie geuren, goede prijzen en razendsnelle levering, indien gewenst ook nog eens perfect ingepakt in cadeaupapier. Wat wil een mens nog meer?

Gisteren voor de tweede keer iets besteld bij Parfumania, en vandaag al ontvangen.
Ook deze keer weer erg leuk ingepakt.
Was veel goedkoper dan bij andere winkels en je hoeft er de deur niet voor uit.
Echt een aanrader.

supersnelle levering tegen zeer scherpe prijzen!

Snelle levering, scherpe prijzen, groot assortiment!
Goed verpakt en een aantal testgeurtjes erbij.
Alleen maar positief!

Een genot om deze GUCCI RUSH eau de toilette te gebruiken

Al sinds de Gucci Rush bestaat gebruik ik de eau de toilette. Ik krijg van mijn omgeving zo'n positieve reacties en dat doet je goed. Het is ook zo'n aangename heerlijke geur. Hij past helemaal bij mij.
Mijn bestelling kwam heel snel binnen. Dus geen lange wachttijd.

Parfumania Details

About this company

Parfumania is een online parfumerie op het gebied van parfum, huidverzorging en cosmetica. In onze webwinkel heeft u een ruime keus aan voordelige parfum, aftershave, eau de toilette etc. van alle bekende parfummerken.

Visit Parfumania

Contact information

Call us on: 0592-373780
We live here: Netherlands

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.