MyTrendyPhone.no reviews

Rating distribution

Reviews

About

Sikkert og smertefritt!

Veldig fornøyd med rask respons og utsendelse. (Men selvfølgelig, vær obs på utgiftene til tollbehandling og mva utover det dubetaler til mytrendyphone.)

Tillitsskapende og solid

Har tatt kontakt noen ganger, får alltid den hjelpen jeg trenger. Enkelt å forandre en ordre dersom d drøyer med levering av aktuelt produkt fra levràndør.

supert.

Veldig raskt. Veldig enkelt. Veldig bra;-)
trustpilot stars

Godt utvalg og kjapp levering slik det skal være.

En spennende nettbuttikk som har akkurat det du trenger til en rimelig penge. Jeg liker godt at varene kommer kjapt.

Bra service,rask levering

Lett å finne det produktet jeg skulle ha.Gode tilbakemeldinger.Raske leveringer.
trustpilot stars

Fantastiske produkter og meget god service.

Denne nettbutikken har utrolig godt vareutvalg, rask levering og meget god service. Anbefales på det sterkeste.
trustpilot stars

Veldig fornøyd med rask levering og ekstremt lav pris. Varene fungerte som forventet!

Veldig fornøyd med servicen og leveringstiden. Kommer absolutt til å handle herifra igjen.

Hurtig leveranse

Firmaet leverer varen raskt, svarer på henvendelser i god tide. Jeg fikk en ødelagt vare, men ble møtt på en hyggelig måte da jeg meldte i fra om feilen. Venter fremdeles på svar for å gjøre opp da dette var nå nylig.
Jeg fikk heller ikke oppgitt sporingsnummer på pakken, noe jeg betalte 99,- for.
Alt i alt: så som så. Jeg kan bestille småting i fremtiden da prisene her er lave, men satser heller på å sende inn større produkt til reparasjon i nærområdet istedet for å bestille deler fra dette firmaet. Prisen ble faktisk den samme....
trustpilot stars

Meget rask og fin service.

Jeg vil anbefale Mytrendyphone til alle jeg kjenner. dette er en fin og billig butikk og meget rask sending.
trustpilot stars

Utrolig bra å billig butikk

jeg bestilte på en sein søndagskveld og varen var i postkassen min tirsdagmorgen, helt utrolig. varen var som beskrevet og fungerer utmerket. anbefaller disse på det sterkeste.

Førsteklasses service!

Rask service/levering og god pris!

Excellent!

Raskt og billig!
trustpilot stars

Nesten hurtigere enn lyden !

Varen jeg bestilte svarte til forventningene. Og leveransen var lynhurtig!
Anbefaler gjerne denne bedriften til andre !

Birgit K
trustpilot stars

Kanonbra, seriøst firma som leverer det de lover!

Hællæ buds :)
Kjøpte ymse ting til den nye tablet'en min her om dagen. Bestilte meg et deksel, et minnekort og beskyttelsesfilm til skjermen.
God kvalitet herfra med mange orginale deler og tilbehør. Minnekortet er et orginalt Class 10 Samsung-kort som fungerer utmerket til en utrolig god pris. Dekselet jeg kjøpte sitter som smør på brødskiva og gjør tab'en mer håndterlig.

Beskyttelsesfilmen var også lett å få på, dessuten fikk jeg 2 beskyttelsesfilmer til samme prisen for én en annen plass.
Hadde varene på 2 dager, noe som er vanvittig bra med tanke på at de har hovedlager i Danmark.

Alt i alt en fantastisk firma jeg vil handle mye fra videre fremover. God support, veldig gode priser med flere betalings-alternativer og hurtig frakt.

Anbefales på det sterkeste!

Meget imponerende

Har bare positive ting å si om min handel på MyTrendyPhone. Enkelt å bestille, fornuftige priser samt meget akseptabel leveringstid på varene, den kom faktisk mer enn èn uke før forventet leveringstid.
trustpilot stars

Topp butikk , anbefales på det sterkeste!

Rask levering, Rimelig varer på topp kvalitet, samt mye å velge mellom!

Raskt og likt forventningene

Fin lommebok for mobil. Lignet bildet, og kom raskt i posten. Enkelt å bestille og betale.

IKKE BRUK DETTE FIRMAET!

ADVARSEL: IKKE BRUK DETTE FIRMA!. De opererer med norsk domene, de skriver pris i norske kroner. Men de er et dansk foretak slik at det kommer norsk mva. og fortollingsutgifter i tillegg til prisen.Normalt skal den danske momsen trekkes fra før levering til utlandet -men det blir ikke gjort. Med andre ord oppgir de prisen UTEN MOMS. Ikke rart at de da kan operere med lav pris ut til kundene. På produktsiden står produktets pris med store tall. Først under betalingsprosedyren står det med svært liten skrift at mva kan komme i tillegg. Jeg har handlet fra andre danske nettbutikker og de trekker, som loven sier, fra den danske momsen ved salg til Norge. Kan ikke se annet enn at dette er JUKS!
MyTrendyPhone.no

Reply from MyTrendyPhone.no

Hei Lena!

Vi beklager at du føler deg lurt, men vi kan forsikre om at det ikke er vår hensikt å føre våre kunder bak lyset!

Siden vi er et dansk firma med lager, verksted og butikk i Danmark (noe vi gjør tydelig oppmerksom på på våre nettsider) vil det tilkomme 25% MVA på varer som koster over 200 NOK. Dette betales til den norske stat når man henter ut pakken på postkontoret i Norge. Våre norske kunder betaler selvsagt ikke dansk MVA i tillegg.

Det kan du se et eksempel på her, i vår danske nettbutikk: http://www.mytrendyphone.dk/shop/universal-dual-usb-122306p.html
Varen koster 289 danske kroner med dansk moms, noe som tilsvarer 319 NOK.
I vår norske nettbutikk ser vi at prisen er 256 norske kroner uten moms: http://www.mytrendyphone.no/shop/universal-dual-usb-122306p.html

Når varen kommer inn til landet, vil Posten, som tar seg av fortollingen, regne ut at kunden skal betale 25% MVA, som i dette tilfellet vil si 64 NOK. Den samlede sum blir derfor 320 norske kroner, altså den samme prisen som vi finner i den danske nettbutikken. Posten tar riktignok et gebyr for å utføre fortollingsprosessen, men det er viktig å merke seg at kunden altså IKKE betaler dobbel merverdiavgift.

Vi arbeider i disse dager med en løsning som skal gjøre det enklere, raskere og mer oversiktlig å bestille fra vår nettbutikk. Vi ønsker at våre norske kunder skal slippe å betale MVA når de henter ut varene hos Posten, men at denne merverdiavgiften isteden er innbakt i prisen som oppgis på produktsidene våre.

Vi håper at du kan tenke deg å komme tilbake til oss ved en senere anledning, og beklager som sagt at vår informasjon ikke var tydelig nok.

Lyn rask levering

Bestilte varen en tirsdag og riktig vare til en tredel av prisen i forhold til andre butikker lå i postkassen dagen etter . Hva mer kan man ønske seg . Handler her neste gang jeg trenger noe slikt.
trustpilot stars

Meget rask og korrekt ordrebehandling.

Dette er et A+++ fima å handle med :-)

MyTrendyPhone.no Details

About this company

Visit MyTrendyPhone.no

Contact information

We live here: Norway

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.