Midtdata reviews

Midtdata reviews

It is not possible to review Midtdata. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

forvirrende hjemmeside, god service

Midtdata der er alt for mange forskellige banner, menuer, reklamer mm. hvis man bare skal finde nogle produkter. Fritekstsøgning tager virkelig lang tid, det virker til at der laves en direkte tekst-sammenligning i databasen, og ikke en optimeret søgestruktur. Hastigheden på pakning, email/tracking og forsendelse virker ganske god.

god service

min strømforsyning var brændt af og jeg kunne ikke lige se hvad der kunne bruges istedet for så jeg sendte en mail og fik svar meget hurtig tak for det

En rigtig god oplevelse

I følge lagerstatus var varen vi bestilte forventet den 30/7 og vi havde varen den 1/8. fin service

Bestilte pr postordre. Nemt at bestille, nemt at betale og frem for alt så blev det leveret så hurtigt som det var muligt...

fejllevering

Bestilt:
Kingston Data traveler OK
Mainstream Vægbeslag OK
ICIDU Netværkskabel Cat6 -GRÅ 10 m. LEVERING: SORT !!!!

hilsen Alf Mikkelsen

Bestilte en digital fotoramme kl 15.30, leveret næste dag kl. 8, det kan vidst ikke gøres bedre. Blev informeret med 3 mails undervejs, SERVICE!

Hurtig og nemt

Bestilte min bærbare over midtdatas hjemmeside fredag kl 15 og havde den lørdag morgen kl. 07.45.

5 stars

Samsung black toner cartridge.
Came as promised and the progress emails were very good

Forretning lukninger

Synes det er en skam at i har lukket næsten alle jeres afdelinger.
Synes ellers godt om jeres Odense afdeling.

super hurtig levering

købt Conon printer blev leveret dagen efter bestillingen og alt var i skønneste orden, jeg har ikke talt med nogen i firmaet, men har hele tiden været godt orienteret med mails.

God information via internettet

Jeg har modtaget op til flere mails om hvor langt den bestilte vare er kommet. Det er rart at kunne følge med - specielt nu hvor jeg skal bruge den bestilte vare på mandag (en fødselsdagsgave)

Prisen var rigtig. Informationsniveau højt. Bestilte kl. 16.15 og pakken var der næste dag. Link til Trak and Trace fungerede.

Køb af trådløs router hos Midtdata

En rigtig god oplevelse. At købe hos Midtdata via deres Website er en fornøjelse. Jeg er meget tilfreds med supporten samt leveringstiden, som var på ca. 2 dage.

Mvh. Thomas Daugaard

P.s.: Routeren virker fint

Upåklageligt

God levering, men dog med brudt emballage på det bestilte produkt. Måske grundet, at andre har haft samme oplevelse som mig, da produktet ikke passede i computeren mod forventning. Produkt sendt retur, men bestiller selvfølgelig her igen, når vi har fundet ud af fejlen og har fundet det korrekte produkt.

Netgear rangeMax

Hurtig levering, god og oplysende information om pakning og forsendelse. Vil bestemt handle igen, hvis firmaet har produkter jeg har brug for.

Super god og hurtig service

I havde varen hjemme, der var god info om hvornår den blev sendt, Jeg havde varen dagen efter den blev bestilt og samtidig var i billige.. Helt kanon det hele..

Super betjening

Hej
Skulle have et nyt kamera og min datter fant det jeg skulle have hos Midtdata. Jeg skulle bruge kameraet hurtigt p.g.a. ferie og fik hurtigt svar på min mail om, at det bestilte ikke var på lager, men jeg kunne købe en "storebror". Man slettede hurtigt min første bestilling og jeg bestilte storebror, som jeg modtog dagen efter af Post Danmark. Super betjening som kun kan anbefales.

Helt tilfreds med behandlingen

Alle punkter fra ordre over betaling til levering var helt tilfredsstillende. Det kom dog ikke bag på mig, da tidligere leverancer ligeledes var fuldt tilfredsstillende

Hurtig levering og god service

Bestilte en harddisk som de ikke havde på lager, men modtog den alligevel 3 dage efter. Modtog email da varen var kommet til deres lager og igen da den blev afsendt, så god oplevelse at handle der.

midtdata.dk Details

Hos midtdata.dk er vi førende indenfor salg af computer hardware og andre IT produkter til virksomheder og private. Find det du har behov for på www.midtdata.dk eller ring til os i dag på telefon 87 256 256.

Visit Midtdata

Write to: salg@midtdata.dk