Meebox.net reviews

Meebox.net reviews

Excellent
9.4

Enkelt og Super god service

Jeg har brugt Meebox til flere domæner nu, og er bestemt ikke skuffet. Det er en god kombination af både rimlige priser og god service. samt deres C-panel/ brugerflade er meget brugervenligt. dog har der været lidt opstarts problemer med mail serverne. men dette blev hurtigt løst af flinke medarbejdere. sammenlignet med alle tidligere udbydere jeg prøvet, er Meebox klart det bedste valg..

Stakkels konkurrenter til Meebox

Meebox er ifølge mig landets bedste til det de beskæftiger sig med. Igennem de år jeg har været kunde, har jeg ikke én eneste gang oplevet noget der minder om dårlig service eller at der ikke har været styr på forretningen.

Jeg har været kunde hos mange hostingudbydere, men Meebox er noget specielt. Deres løsninger passer både til mine private formål, men forretningsmæssigt kan de også være med - og så fungerer det bare! Deres chatfunktion er guld værd, især når man har brug for hjælp her og nu.

Jeg er en tilfreds kunde, og det håber jeg, at jeg fortsat vil være.

Hej Rasmus,

Sikke en overskrift... vi er vilde med den! Du skal have stor tak for de pæne ord. Det glæder mig meget at høre, at du kun har pæne ting at sige om den måde vi driver vores forretning på. Hvis du har nogle spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte vores support-team (men med rosen af vores Live Chat lyder det til at du allerede kender til alle de mange forskellige måder at få support på som kunde hos Meebox :-).

Community Manager, Meebox.net.

man får meget mere til hvad man betalt

jeg har været som kunde hos meebox for 2 år siden. og jeg er meget tilfreds med deres service og produkter. online chat og support ticket har hjulpet mig mange gang når der er bruge for. jeg er også imponeret af det 1-click installation i cpanel. man kan få et e-commerce system installeret til sin domæne så nemt, som kan spar man nogle arbejdstimer. jeg bliver overrasket, at der fines også nogle licensed software, fx en loaded 7 som koster mere end 400 USD på marked, og man kan bruge den gratis via 1-click installation.

Hej Zhènyǔ,

Vi er glade for at vores produkter og services er faldet i din - og mange andres - smag. Derudover glæder det mig uhyr meget at høre at du, som kunde hos os igennem de sidste to år, kun har været tilfreds. Det betyder rigtig meget for alle her hos Meebox :-)

Du skal have stor tak for din anmeldelse og held og lykke med dit website.

Fantastisk Support

Mindre end en halv time efter jeg selv havde lavet en dumhed på mine hjemmesider hjalp Meebox med at rette det.
De har altid haft den hurtigste support jeg kender til. Og altid hjælpsomme også selvom man selv har dummet sig!

Hej Brian,

Dumhed eller ej, så skal du vide at vi altid vil gøre vores bedste for at hjælpe dig, hvis du løber ind i nogle problemer med din hosting. Det samme gælder også for resten af vores kunder. Du skal have stor for din anmeldelse :-)!

Community Manager, Meebox.net.

Super hurtig og god support

Når jeg har problemer der skal løses, er Meebox support altid hurtig og god til at løse opgaverne.

Hej Jan,

Alle kan have behov for lidt rådgivning og hjælp - det er det vores support-team er til for! :-) Tak for din anmeldelse.

Billig, god service

Alt i alt udmærket.

Hej Kristian,

Mange gange tak - det er jeg glad for at høre at du synes! :-)

Community Manager, Meebox.net.

Klart "synes godt om" herfra...
Super service på chatten... trods 2 forskellige medarbejdere på sagen fik nr. 2 hurtigt taget over og taget mig det sidste stykke af vejen så jeg kom i mål med mit problem :o)
Tak til Kim og Lotte. :o)

Hej Thomas,

Tak for din anmeldelse. Din ros er sendt videre til Lotte og Kim - det er jeg sikker på at de bliver glad for at høre :-)

God support, elendig server

Har 10 services registreret hos Meebox. Jeg forventer at det er professionelt styret, for det er jeg vant til hos andre webhoteller til den samme pris.

Det er dog svært at holde begejstringen højt når jeg gang på gang bliver udelukket af FTP'en i forbindelse med et køb af en ny service (webhotel, domæne etc).

I starten kan jeg få forbindelse 2-3 gange, men 4. gang er det som om at ftp serveren ikke eksisterer når jeg vil logge på via mit program (Cyberduck via MAC).
Jeg tager så fat i supporten, og forklarer situationen samt sender brugernavne og adgangskoder og serveradresser for at verificere at det er de korrekte oplysninger jeg har.
Supporten vender alle gangene tilbage og siger at det er min ip der er blevet 'bannet'.
I mine øjne MÅ DET IKKE SKE.. Jeg spilder tid hver eneste gang jeg opretter en ny service på at køre hele møllen igennem.

I gennem tiden har jeg snakket med mange på support chatten. Nogle er mere flinke end andre. Sidste gang havde jeg en rigtig flink support medarbejder som hedder Lotte. Der var hurtig respons, det var meget professionelt - hun fortalte hvad problemet var, og da jeg spurgte ind til noget mere teknisk vedr. DNS fik jeg hurtigt svar.

Jeg er dog voldsomt irriteret over at min IP skal blokkes hver gang jeg opretter et nyt webhotel.

Hej Chris,

Jeg er meget ked af at du gentagne gange har oplevet de omtalte problemer. Jeg kan forsikre dig om, at det på ingen måde er sådanne oplevelser som vores kunder skal have når de køber vores produkter. Udfordringerne er dog, som vores support-medarbejdere også har fortalt dig om, reelle nok og vi arbejder på højtryk for at få dem løst så du i fremtiden kan handle helt ubesværet.

Hvis du har kommentarer, spørgsmål eller lignende, er du velkommen til at kontakte mig, Chris. Min mail er: ca@meebox.net.

One of the kind

Har tidligere handlet med andre hosting sider men Meebox skiller sig helt ud med deres lynhurtige og professionelle support samt deres markant lave priser gør dem til en fanatisk udbyder!

Hej Chris,

Tusind tak for din anmeldelse. Det glæder os at høre at vores priser og service falder i din smag ;-)

Community Manager, Meebox.net.

God service og masser af tålmodighed

Dejligt med tålmodige supportere, når man ikke er så skarp til det tekniske

Hej Betina,

Hos os skal man ikke være bange for at stille spørgsmål - vores support-team er til for at hjælpe vores kunder, om det så er kunder der har en stor teknisk kunnen eller om det er kunder der ikke er helt inde i sagerne. Vi tror på at alle skal have en service som de forstår! :-) Hav en god dag!

Community Manager, Meebox.net.

Godt produkt og god service

Jeg har handlet med en del hosting services igennem årene og Meebox er dem jeg er mest tilfreds med i forhold til produkt der kører uden problemer og hurtig og god kundeservice.

Hej Ivar,

Det er altid glædeligt at læse at en, som har haft med hosting at gøre i en del år, fremhæver os som de bedste. Det er et stort skulderklap til hele holdet her hos Meebox - tak! :-)

DE 2 S'ER - SUVERÆN SUPPORT

Meebox's support er helt i særklasse. Ønsker du et hurtigt webhotel til en rigtig fornuftig pris - uden at gå på kompromis med god kundeservice, så er Meebox lige netop det du søger.
En KÆMPE anbefaling herfra

Hej PK,

Tusind tak for din anbefaling - den er vi sikker på at rigtig mange får gavn af! Hav' en god aften :-)

support på chatten

Havde en del problemer med mailopsætning, og skrev til chatten på hjemmeside. De svarede med det samme, og fik super god service med en løsning. Meget hurtigt, konkret og professionelt.

Kan varmt anbefales :-)

Hej Thomas,

Tak for anbefalingen og for anmeldelse - er glad for at vores support-team kunne hjælpe dig. Du må endelig skrive hvis du har andre spørgsmål, som du tror at vi kan være hjælpe med at få svaret på.

Community Manager, Meebox.net.

Supergod og hurtig service da chatten åbende

Havde fået blacklisted mig selv. Det ordnede de på 10 sekunder. Fed service

Hej Lars,

Det er hvad der kan ske! Jeg er glad for at vi kunne hjælpe :-) Tak for din anmeldelse!

Fantastisk service!

Det kan siges meget kort.
Fantastisk hurtig service, højest 30 sekunder efter du har skrevet i livechat, er der en medarbejder der svare. Vil helt klart anbefale, at man bruger Meebox til domæne og hvad der høre der til.

MEEBOX ALL THE WAY!

Hej Nicklas,

Sådan skal det lyde! Vi er utroligt stolte over både vores service og vores produkter, og det glæder mig at du også er godt tilfreds! :-)

Hurtig og effektiv support

Skulle bruge dedikeret IP-adresse som blev oprettet i løbet af 2 minutter.
Nemt at bestille https://my.meebox.net/aff.php?aff=1346 og 90 dages pengene retur på alm+pro hoteller (undtagen add-ons og oprettelsesgebyr).

Hej Sune,

Jeg er glad for at vi kunne hjælpe dig! :-) Tusind tak for din anmeldelse!

Super Support

Super support, jeg har aldrig manglet support og svaret er altid lige inden for rækkevide.
Så hvis du vil have et super produkt og lige så god service, så er det her.

Hej Kim,

Det glæder os meget at høre at du synes det! Tak for din anmeldelse :-)

Fantastisk

Mega god support som altid er der når man har brug for det.
Altid super glade og hjælpsomme, intet at komme efter! :)

- de kunne måske få arrangeret noget telefon support.

Men 5 stjerner for at have være så hjælpsomme alligevel :D

Hej Morten,

Tusind tak for din anmeldelse. Vi har overvejet telefon support og tilbyder det også som en ekstra tilkøbsservice. Hvis vi gjorde det muligt for alle vores kunder at ringe ind, ville det kræve utroligt mange ressourcer fra vores side, samtidig med at vi er af den overbevisning at vi yder en bedre support på tekst til langt størstedelen af vores kunder som lige nu skriver til os, end vi ville kunne gøre over telefonen til selv samme kunder.

Tusind tak for de fem stjerner! :-)

Community Manager, Meebox.net.

Lynhurtig og super god support

Meebox' support er perfekt. Der er en live-chat. De er hurtige til at svare både på chatten og på e-mail. Jeg har fået svar på alle mine henvendelser inden for få minutter hver gang.
Det var nemt nok at komme i gang med Meebox. Deres priser er meget lave og det hele virker fint.

Hej Allan,

Mange gange tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse :-) Derudover skal du selvfølgelig også have stor tak for de pæne ord om både vores priser, vores support og vores produkter.

Super god service

Kundeservice er så gode som de påstår. Hurtig og præcis hjælp!

Hej Camilla,

Vi holder altid hvad vi lover! Når både vi, og stort set alle andre her på Trustpilot, siger, at support-teamet hos Meebox er noget specielt, så er det skam sandt ;-)

Meebox

Lav pris, høj kvalitet!

Vi vil altid bestræbe os efter at holde udgifterne nede, så vi kan tilbyde en høj kvalitet, til en lav pris.

Lyn-hurtig support!

Vores gennemsnitlige svartid er på blot 7 minutter. Det betyder at du altid får besvaret dit spørgsmål hurtigt, men tilfredsstillende.

Høj hastighed!

Vi hader at vente... Derfor kører serverne med de nyeste innovative teknologier, så du undgår ventetid, når du surfer på vores websites.

Om Meebox

Meebox tilbyder webhoteller og cloud-servere af højeste kvalitet, til laveste pris.

Hos Meebox har vi gjort det nemt at have sit eget website, domæne og mail. Du er online sekunder efter betaling og vores kontrolpanel er bygget til at være brugervenligt.

Bestil nu:

DNS Provider

Domain

Email Service Provider

90 dages Pengene-tilbage-garanti

Du skal ikke betale for noget du ikke synes om. Derfor får du 90 dages pengene-tilbage garanti, hvis du ikke er tilfreds med ydelserne.