Magasin.dk reviews

8.9

Hurtig og probemfri levering

Hurtig og probemfri levering
Review by confirmed purchaser

Jeg kan godt lide at handle fra jeres hjemmeside

Jeg mener at det er en mulighed for at handle med god pris i en kort tid. Jeg tænker om gratis forsendelse :-)

Fint udvalg

Hjemmesiden er dejligt overskuelig og med et stort udvalg
Review by confirmed purchaser

En nem oplevelse men begrænset varemængde

Jeres hjemmeside er super nem at navigere men jeg mangler det store udvalg som Magasin har i forretningerne.
Jeg bor i udlandet og finder det irriterende når hjemmesider ikke sender udenlands og ikke er bygget til at udlændinge og udenlandsdanskere ikke kan bruge deres ikke DK adresse til at købe gaver til personer i Danmark. Heldigvis kan man manipulere jeres betalings del.

Kære Line,

tak for din feedback omkring Magasin.dk.

På nuværende tidspunkt har Magasin.dk beklageligvis ikke et setup, hvor vi sender til udlandet. Det er selvfølgelig noget, som vi vil overveje i fremtiden.

Godt og hurtigt

Det var godt og hurtigt, der gik 2 dage inden jeg fik mine varer.
Review by confirmed purchaser

Gode priser, stort udvalg, nemt og hurtigt👍😉

Der er lækre vare i alle prisklasser, gode tilbud og det er nemt at bestille på hjemmesiden og leveringstiden er virkelig kort.

Meget godt.

Jeg er helt tilfreds.
Review by confirmed purchaser

Dårlig service mht returnering, ellers hurtig betjening

Varen kom hurtigt. Returnering er ikke gratis som ved de fleste andre onlineshops, det trækker meget ned, når konkurrencen er så hård

Kære Johnny,

tak for din feedback omkring Magasin.dk.

Vi er selvfølgelig glade for, at du efter hurtig ekspedition og forsendelse, har modtaget din vare. Som det ser ud lige p.t., så tilbyder Magasin.dk desværre ikke fri returnering. Det er dog noget, som vi evt. vil komme til at tilbyde på længere sigt.

Magasin.dk

This review has been reported to customer service by the company for referring to other websites or companies.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Review by confirmed purchaser

Fantastisk service, hurtig levering og god kavalitet

Det kan bare anbefales, og så er den ikke længere :O)

Fin handel.

Ingen problemer med at handle her

Tilfreds

Det virker bare fint

Glimrende service

Hej

Jeg fik ombyttet nogen ødelagte produkter uden nogen problem.

Flot service.

Nemt indkøb, hurtig levering

Har alle de kendte mærker, nemt at overskue og navigere på hjemmesiden, hurtig levering. I den sidste pakke lå en lille duftprøve hvilket får mig til at føle mig som noget særligt :)

Nemt og overskueligt

Nemt og overskueligt og vi fik det vi bestilte 2 dage efter vi bestilte det

Super hurtig levering

Bestilte en øjenskygge og en mascara og det kom allerede efter to dage, så det var jo upåklageligt. Dog var det den forkerte farve øjenskygge jeg modtog, men det var så heldigt at jeg syntes det var super flot og valgte at beholde den alligevel :)

Langsom svar tid

Skulle bestille over nettet og ville gerne have yderligere information, derfor skrev jeg på mail.
Deres responstid var lige lovlig lang, men endte med at bestille. Ok
Review by confirmed purchaser

Super at shoppe online i Magasin.

Hvor er det dejligt, at kunne handle online i Magasin. Købte en duft jeg havde ønskede mig i lang tid til en god pris. Hurtig levering. Det bliver ikke sidste gang jeg hosagadin online.
Review by confirmed purchaser

God oplevelse og hurtig ekspedition

som nævnt var købet (et gavekort) en god oplevelse, der forløb hurtigt og reffektivt

En dårlig erfaring

Jeg bestilte en cardigan og en top i gave til min søster i Søndersø. Men min søster modtog kun cardiganen. Det var jeg selvfølgelig uforstående overfor, så derfor kontaktede jeg jer telefonisk og fik at vide, at det skyldtes, at toppen var udsolgt. Her synes jeg, I skulle have meddelt mig dette inden afsendelsen, således at jeg kunne have bestilt en anden vare - eller i det mindste havde været klar over, at min søster kun modtog cardiganen - for nu endte hun jo op med at få for lidt i fødselsdagsgave. Jeg vil nok ikke bestille gaver hos jer en anden gang af samme årsag.

Kære Inge,

tak for din feedback omkring Magasin.dk

Det er meget beklageligt, at du ikke har modtaget en mail omkring den udsolgte vare. Det skulle gerne fremgå af din kvittering. Du må meget gerne kontakte kundeservice på online@magasin.dk, så vil de være behjælpelig med en fragtfri kode, så du evt. kan bestille en anden vare.
Vi beklager endnu engang.

Magasin

Det får du hos Magasin Onlineshop

Vi leverer i hele landet og garanterer at du har dine varer indenfor 1-3 hverdage.

Billig fragt

En fast leveringspris på kun 25 kr.

Fleksibel returret

Du kan returnere dine varer indenfor 30 dage i alle de fysiske Magasin forretninger eller sende dem retur til vores Onlineshop.

Om os

Magasin.dk er Danmarks største online varehus. Som du kender det fra de fysiske Magasin forretninger forhandler vi et bredt udvalg af anerkendte brands indenfor kategorierne bolig, skønhed og mode.

Visit Magasin.dk

Kontakt os