Just-Eat.dk Aps reviews

Just-Eat.dk Aps reviews

Acceptable
6.6

Der bliver ofte krævet ekstra betaling ved levering

Har flere gange oplevet at blive opkrævet ekstra betaling for mad levering. Det er drøn irreterende, da jeg i forvejen har betalt med dankort og normalt ikke ligger inde med kontanter !! Problemet skyldes sikkert, at jeg bor 5-6 km. væk fra restauranterne men indenfor samme postnr. Justeat vær venlig at implementere et system, der kan håndtere denne udfordring.

Bestilte tl 1830, blev leveret 1730

Det er anden gang at de ignorerer leveringstidspunkt. Bestiller ikke derfra mere.

Seest pizza

Just eat konceptet ok. men pizzaen vi fik leveret fra Seest pizza smagte for det første som en gammel blød opvarmet pizza og vi havde bestilt Mexico 2 og fik Mexico 3
Så en dårlig oplevelse

Hej Jens

Tak for din bedømmelse. Hvor er det ærgerligt, at i har haft sådan en kedelig oplevelse. I er meget velkommen til, at skrive en mail til os med ordrenummer, ringe/chatte til os direkte, så vi kan undersøge sagen nærmere, og hjælpe dig bedst muligt.

Just eat er godt

Super god servis hos "Champions Pizza" Var så uheldig og få noget forkert mad. efter en snak med pizzaer gav de mig et rabat kort. virkelig god servis kan ikke finde et ond ord og sætte på Just eat :)

Bliv endelig ved med jeres arbejde!!!!

Hej Stefan

Tak for din bedømmelse. Hvor er det ærgerligt, at i har haft sådan en kedelig oplevelse. I er meget velkommen til, at skrive en mail til os med ordrenummer, ringe eller chatte direkte, så vi kan undersøge sagen nærmere.

Rigtig tilfreds med Just Eat

Rigtig glad for Just Eat, stort udvalg, nem og hurtigt at bestille og betale.

Hej Jonas.
Tak for din superflotte bedømmelse. Det var bare dejligt.

Rigtig god dag.

45 forsinket levering af kold mad

Vi fik leveret maden 45 min for sent. Den var kold og smagløs.
Denne restaurant kan bestemt ikke anbefales!

Hej Jonas

Tak for din bedømmelse. Hvor er det ærgerligt, at I har haft sådan en kedelig oplevelse. Vi ser dog helst, at bedømmelser til restauranten laves på vores hjemmeside Just-Eat.dk - mens JUST EAT bedømmes her på TRUSTPILOT, da jeres input ellers ikke kan hjælpe og guide andre kunder som er ved at bestille mad fra gældende restaurant.

Skøn hjælp

Synes kundeservicen var rigtigt god, da det blev bøvl med vores bestilling!

Hej Jonas.
Tak for din flotte bedømmelse. Det var dejligt.

Rigtig god tirsdag.

Ingen hjælp i kundeservice

Pga en fejl i JustEats computersystem laver restauranten maden halvanden time før jeg skal bruge den.
Da jeg gør opmærksom på fejlen får jeg at vide, at der ikke er noget de kan gøre, udover at jeg må betale ekstra for at få kold mad leveret.
Dårlig kundeservice, hvor der ikke bliver lyttet til kundens behov.

Hej Ida

Tak for din bedømmelse. Hvor er det ærgerligt, at du har haft sådan en oplevelse. Vi bestræber os altid efter at tilfredstille kundens behov. Du er meget velkommen til, at skrive en mail til os med dit ordrenummer, så vi kan se nærmere på din sag igen.

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen Emma, kundeservice.

Dårlig service er ikke ordet! Ventede over 2 timer!

Aldrig spis herfra! Over 2 timer og 3 opkald senere fik vi endelig vores bestilling; slatne pommes frites og hvad der engang havde været en pizza. Er dyrt og service er ikke noget de er bekendt med!
Da vi nægtede at spise den leverede mad og mødte op med den klamme mad - bad vi om pengene retur. Hvilket personalet nægtede med en lam undskyldning omkring travlhed (hvilket langt fra så sådan ud i restauranten)
Ville aldrig anbefale det til min værste fjende!!

dårlig service

underligt de ikke kan sige, en kommentar før 6 dage.
synes det for dårligt, deres afd skal ringe om 6 dage når de kan se det allerede.

Det fungerer bare

Jeg har aldrig haft problemer med just-eat det dejlig nemt

Det eneste tid tidspunkterne på levering det passer ikke måske i kan lave om på det ellers perfekt

Hurtigt svar

Efter vi havde bestilt og fandt ud af at restauranten havde lukket, måtte jeg i kontakt med just-eat live chatten, og kom hurtigt igennem, og fik hjælp med det samme, det var super duper! :D

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for coarse language.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Skarpe på aftersales

Meget kan man sige om Just-Eat - Og det meste der bliver sagt herinde, er ikke deres skyld. Men når der går noget galt med restauranten, og det ikke kan løses indbyrdes, er det super at have Just-Eat i baghånden, til at løse problemet.

Jeg havde klaget til en restaurant over en leverance, hvor meget af maden måtte kasseres. 10 dage senere, havde jeg stadig intet hørt. Just-Eat har stadig åbent da jeg skriver efter 22, tilbyder at ringe mig op for at diskutere sagen. De ringer og spørger om jeg gerne vil kompenseres eller andet. Da restauranten desværre har lukket på det tidspunkt, lover Just-Eat at kontakte restauranten og få noget i stand.

Det er ikke første gang, de har været i stand til at hjælpe, når restauranten ikke vil. Deres løsning giver forbrugeren meget større sikkerhed.

Hej Anna

Tak for din superflotte bedømmelse. Hvor er det dejligt at læse, hvordan du føler dig godt behandlet. Vi forsøger altid efter bedste evne, at hjælpe de kunderne som føler sig 'klemt' efter en ordre ved en restaurant afviklet igennem JUST EAT. Også selv om det til tider kan være vanskeligt, at finde frem til en løsning.
Så det er rigtig positivt, at du i hvert fald oftest føler der kommer en løsning på tingene.

Du må have en rigtig god påske.

Gitte, kundeservice.

This review has been reported to customer service by the company for referring to other websites or companies.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Fejl og Dårlig kundeservice!

D.27 marts bestilte jeg noget så simpelt som en pasta med laks x 2. Alligevel fik jeg leveret 1 x pasta med laks og 1 x pasta med bacon - undrer mig meget over hvordan den kan fejles. Jeg spiser ikke bacon så skrev med det samme til Just Eat på deres kundeservice chat.

Det blev starten på en meget langsomme chat med Just Eat. Efter 2 korte beskeder fra medarbejderen og en halv time senere kunne han, overraskende nok, fortælle mig at restauranten ikke mente de havde begået en fejl.

Jeg spurgte om jeg skulle tage billede af indpakningen og maden, hvor man tydeligt kan se det er 2 forskellige retter, hvilket må være dokumentation nok, nu hvor der på min kvittering stod 2 ens retter. De havde endda skrevet retternes numre uden på hver ret og der stod 2 forskellige numre, så ret åbenlyst de havde lavet en fejl.

Medarbejderen skrev jeg ikke behøvede at tage et billede, da de, Just Eat, troede på mig. Medarbejderen fik fri, uden at have løst problemet og kastede bolden videre til en anden kundeservice medarbejder, som først en time senere skrev at hun ville undersøge sagen. Vildt nok tænker jeg, at de skal "undersøge det", det er ret straight forward.

Jeg skrev til [navn] at jeg havde ventet i lang tid og var nødt til at logge af og om de ikke bare kunne skrive en mail, hvilket hun bekræftede at de ville.

Der skete intet i dagene efter, så efter lidt under en uge skrev jeg en mail til kundeservice med ordrenummer samt en kopi af chatten, men jeg hørte stadig intet fra dem.

Nu der snart gået 3 uger, så jeg tænker at de nok har glemt eller begravet sagen. Jeg insisterer dog på at jeg vil kompenseres for fejlen. De sidste 5 gange jeg har bestilt fra Just Eat har der været fejl i leveringen og jeg tænker jeg bare må være ekstremt uheldig, for hvis alle får så mange fejl leveringer, så kan det da ikke være en god forretning - medmindre de selvfølgelig er så loyale som mig og bliver ved med at bestille selvom de får leveret bestillinger med fejl i :-)

Anyway.. gider det ik mere. Fremover kommer I til at høre fra mig hver gang der er fejl i en ordre og fejlen SKAL rettes! Får jeg ikke kompenseret for denne ordre efter denne anmeldelse kunne det være jeg bare skulle springe over til [ekstern reference] og se om de sætter større pris på deres kunder.

OPDATERING: Jeg skrev denne anmeldelse for 3 dage siden. Da jeg skrev anmeldelsen fik jeg dagen efter pengene tilbage for den forkerte ret. Men jeg har intet hørt fra dem ellers. De har sjovt nok også svaret på en positiv 5-stjerners anmeldelse her på Trustpilot for få timer siden, og den anmeldelse blev skrevet for 40 timer siden. Det er decideret til grin at de opfører sig på den måde. De skriver endda i svar til den positive anmeldelse at de gør hvad de kan for at hjælpe kunder der føler de er kommet i "Klemme". Sikke noget fis i en hornlygte :-)

Uprofessionel oplevelse af "egne restaurant-anmeldelser"!

Just-Eat.dk aps får umiddelbart 4-stjerner for selve bestilings-ideen, men det virker totalt useriøst når man klart kan se, at det på adskillige restaurantbedømmelser er de samme der ubetinget giver 3 x 6-stjerner og der eks blot står; "Muhammed-Kolding" og normalt ikke efterlader evt. kommentarer.!
Det MÅ Just-Eat klart gøre bedre og udarbejde et mere troværdigt brugerinterface - derfor kun 1-stjerne her..
Hvad med evt. billeder af den aktuelle mad (incl. alle ingredienser), så der ikke blot står; "Cheeseburger"... Nø..? Eller hvis man ikke eks. ikke ønsker dressing i den salat der følger med en grillkylling og kommer ketchup-remoulade i seperat beholder el. er det snasket pænt sammen m. fritterne, der så er bløde som en slatten xxx.
Ja, der er et felt til evt. bemærkninger, men som mange sikkert oplever er der ofte store sprogvanskeligheder ifbm, etniske restauranter og sikkert er en rimelig stor hurdle når nye rest./pizzaria skal optages / implementeres på Just-Eat-dk - og efterfølgende løbende opdateres.
Derfor lander jeg samlet desværre på 2-stjerner.
mvh Vic2or

Hej Vic2or

Først og fremmest tak for din bedømmelse og fordi du tog dig tid til at skrive. Med hensyn til vores bedømmelsessystem, gør vi alt hvad vi kan for, at dette skal være troværdigt for vores kunder. Derfor tager vi løbende stikprøve-kontrol på de forskellige bedømmelser. Skulle nogen vække mistanke og er der hold i anklage, slettes bedømmelserne omgående.

Det kunne sikkert være behjælpelig i nogle situationer, at der står mere end blot Cheeseburger. JUST EAT skal dog skrive præcis det samme, som det der står på restaurantens indsendte menukort. Men hvis restauranten bliver gjort opmærksom på dette, kan de sende os en mail med beskrivelsen til varen og så kan vi tilføje det.
Sidst men ikke mindst henviser du til vores kommentarfelt. Det er ikke af JUST EATs opfattelse, at restauranter ikke tager hensyn til forskellige allergier etc. Dog er der mange kunder som bestiller ekstra i kommentarfeltet og som der står på hjemmesiden, har restauranten lov til at tilsidesætte dette eller kræve ekstra betaling ved levering.

Du må have en god påske.

Gitte, kundeservice

Meget ringe oplevelse med leveringen..

Bestilte maden 1530 forudbestilt til kl 18:25 som blev accepteret. Jeg tilføjede at de måtte komme kl 1800 hvis de var klar. kl 1855 var vores mad stadig ikke kommet og jeg ringer om de er på vej. Hun siger ja ja de kommer ring om 10 min igen hvis ikke. 15 min senere ringer jeg, stadig ingen mad og vores datter kan således ikke få noget da det er ved at være sent og hun er træt. Maden ankom først kl 1935 og dette er så 2 gang i træk maden simpelhen ikke bliver leveret som accepteret (sidst 2 timer) og vi er færdige med at få mad herfra... "budet siger han kører for et andet firma med pizza, ikke sushi".

Hej Michael

Tak for din bedømmelse. Hvor er det ærgerligt, at i har haft sådan en kedelig oplevelse. I er meget velkommen til, at skrive en mail til os med ordrenummer, så vi kan undersøge sagen nærmere.

Rigtig god mandag

Skuffet

Fik mad fra [externt link fjernet], hvilket har været en succes tidligere, bestilte burger, pommes frites og kids steak. Maden var lunken, burgeren sjappet og smagsløs, og så havde jeg bestilt en alm. bolle og fik en grov. Har brugt over 300,- på mad der nærmest var uspiseligt :(

Hej Maria

Tak for din bedømmelse. Hvor er det ærgerligt, at i har haft sådan en kedelig oplevelse. Vi ser dog helst, at bedømmelser til restauranten laves på vores hjemmeside Just-Eat.dk - mens JUST EAT bedømmes her på TRUSTPILOT, da jeres input ellers ikke kan hjælpe og guide andre kunder som er ved at bestille mad fra gældende restaurant.

Rigtig god mandag

Just-Eat.dk Aps Details

Velkommen til JUST-EAT's Trustpilot profil.

Husk at du her anmelder JUST-EAT.dk og ikke restauranten. Når du har afgivet en ordre, giver vores bedømmelses system dig mulighed for at anmelde restauranten. Dette foregår på JUST-EAT.dk. Det er vigtigt at du deler din oplevelse derinde, da andre kunder kan have gavn af den. Her på siden kan du anmelde vores hjemmeside, samt vores service.

Velbekomme!

Visit Just-Eat.dk Aps