Interflora reviews

Interflora reviews

Good
8.0

Super god betjening

Super god betjening og altid gode tilbagemeldinger fra modtager. Bare det dog ikke var så dyrt ville jeg bruge det mere.

nemt og enkelt

Jeg har købt en bårebuket. bestillingen gik glat igennem. Der var et stort og flot udvalg.

Fik aldrig blomsterne.!

Interflora lyver.!
Fik aldrig blomsterne leveret fup firma.!
Ville aldrig bruge interflora mere.

Hej Max

Vi undersøger lige nu din leverance og vender tilbage så hurtigt som muligt.

Sikker ekspedition og levering

Her får du sikker levering og af din bestilling. Måske lidt høje priser, men det er vist fælles for blomsterkæderne - og kvaliteten er i orden hver gang både i DK og i udlandet

Hej Egon

Tak for din anmeldelse, vi er glade for at du finder kvaliteten i orden både i DK og udlandet.

Tillidsvækkende

Ville gerne have sendt vagtelchokoladeæg i anledning af påsken, men ellers perfekt udbud

Hej Ulla

Vi er glade for, at du gav dig tid til at anmelde Interflora og er tilfreds med udbudet.

Review by confirmed purchaser

Påskebuket sendt til gode venner.

Jeg har hørt fra modtageren af min buket. De havde aldrig fået så flot en buket.

Så jeg er meget tilfreds. 5 stjerner.

Hej Bente

Tak for de 5 stjerner. Vi er glade for at vi har levet op til forventningerne.

Review by confirmed purchaser

Utrolig flotte buketter hver gang

Jeg går til Banko og vi får månedens buket leveret fra Lottes blomster. Jeg var heldig at vinde den sidste gang, 30 flotte tulipaner, hvor har jeg nydt den, da jeg er handicappet kommer jer ikke så tit ud, så det var en fornøjelse at se på den hver dag. Jeg har og sendt blomster til andre fra Lottes Blomster og de har været lykkelige over hvor flotte blomsterne har været. så tak til Lottes Blomster.

Hej Winnie

Vi takker for din anmeldelse og sender roserne til Lottes Blomster videre.

Friske

holder længe selv på et plejehjem

Hej Ingelise

Vi er glade for du brugte tid på at anmelde din leverance.

Fantastisk service

jeg har kun gode oplevelser med Interflora, jeg fik købt et kort, og skrev en personlig hilsen, men jeg måtte have gjort noget galt, der var ingen tekst. Jeg lavede denne bestilling og kort om natten, og næste dag kom en email, der fortalte mig at teksten ikke var med på kortet, men hvis jeg ville besvare den email med min tekst, ville interflora sørge for at teksten kom på kortet som det var meningen jeg selv ville have gjort.
Det kalder jeg en fantastisk oplevelse og service:)
Jeg kan kun takke interflora for dette!

Hej Pia

Det glæder os at du reagede på vores ordrebekræftigelse, så kortet blev rettet. Tak fordi du gav dig tid til, at give os feed-back på leverancen her på Trustpilot.

Review by confirmed purchaser

Super go service og flotte vare

takker for jeres hurtighed venlighed og flotte vare

Hej Jonna

Tak for dit positive feed-back.

Nemt!

Nemt og overskuelig hjemmeside hos Interflora. Jeg handler gerne hos dem igen.

Reply from Interflora

Tak for den positive anmeldelse.

:( skuffende buket

Bestilte en buket i gule nuancer i anledning af påske. Fik istedet en utrolig grim klump røde blomster med en bunke grene på toppen. Øv !!! Er vildt skuffet.

Hej Stine

Vi undersøger p.t. din leverance og beklager vi ikke har levet op til forventingerne - vi vender tilbage med svar.

Fantastisk

Det var nogle fine valgmuligheder der var af dekotioner

Hej Mette

Tak fordi du er tilfreds med valgmulighederne på vores site.

Besværligt...

Æv! Det tog mig næsten en time at bestille blomster til min faster, der ligger på Skejby Sygehus.

Først ringede jeg til Interflora, der ikke kunne hjælpe mig, fordi de ikke kunne finde adressen på sygehuset. Da jeg havde fundet adressen og ville bestille over min mobil, kunne hjemmesiden ikke lave specialtegn. Ikke så godt, når ens faster hedder noget med ø, og Skejby ligger på Brendstrupgårdvej. Op og tænde computeren, og så lykkedes det... bortset fra at jeg fik at vide, at det ikke var sikkert at buketten kunne leveres samme dag (jeg bestilte kl 9.15 om morgenen)... Hvor er det ærgerligt, at ens gode intentioner skal gå til grunde i telefon-ekspedienter der er dårligt uddannede og overhovedet ikke servicemindede, og usikkerhed om leveringstidspunkt... Æv!

Hej Malene

Vi beklager at du har haft en dårlig oplevelse omkring din levering. Vi har dagligt ganske kompetente medarbejdere siddende i vores kundeservice, som hjælper rigtig mange kunder og leverancer afgivet inden kl. 12 kan leveres samme dag (http://www.interflora.dk/kundeservice/leveringsbetingelser). Vi kan se at leveringsdatoen i vores system er den 15. april, hvis dette ikke er efterkommet, må du meget gerne skrive til trustpilot@interflora.dk

Påskefantasier

Super flotte buketter findes på nettet - de er flottere i virkeligeheden!!!

Hej Charlotte

Det glæder os at du finder buketterne flottere in real life.

pålidelig

Jeg har kun godt at sige om Interflora, godt, nemt og overskuelig hjemmeside og hurtig levering, ja hvad kan jeg sige blomster fra Interflora. Tak

En meget tilfreds bruger

Men. Kim

Hej Kim

Tak fordi du er tilfreds med Interflora og tak for den fine anmeldelse.

Ingen levering på dagen

Havde haft mest ud af Intetflora, hvis blomsten var kommet den dag jeg bestilte den til...

Hej Martin

Ud af din anmeldelse fremgår det ikke hvilken dato vi skulle levere. Din leverence står til levering den 14. april - hvis dette ikke er den dag din levering har fundet sted, hører vi meget gerne fra dig på interflora@interflora.dk

Overskuelig online bestilling

Nemt at forestage en onlinebestilling. Flot og overskuelig side.

Hej Michael

Det glæder os at du finder siden flot og overskuelig.

Review by confirmed purchaser

hurtigt - nemt og lige til at gå til

jeg har ingenting at udsætte på Interflora, det hele virker som det skal

Hej Iben

Tak for din positive tilbagemelding.

Review by confirmed purchaser

Altid en rigtig god servic

Tusind tak for endnu en god behandling, det er nemt og overskueligt at gennemføre en handel
MVH Lone og Finn

Hej Lone og Finn

Selv tak, vi gør, hvad vi kan for at gøre handlen let og ligetil. Tak for den positive anmeldelse.

Interflora Details

Interflora-Danmark er en forening. Medlemmerne i Interflora-Danmark er ca. 500 af de bedste blomsterhandlere fordelt rundt i hele Danmark. Over 50.000 blomsterbutikker i ca. 175 lande står klar til at bringe din blomsterhilsen ud. Vi leverer ca. 32 mill. blomsterhilsner ud hvert år. Sagt med andre ord, hvert sekund året rundt leverer vi en blomsterhilsen et eller andet sted i verden. Interflora er verdens største og verdens ældste blomsterorganisation grundlagt i 1925. Vi er markedsledere og arbejder altid ud fra nøgleordene kvalitet, kreativitet og stabilitet. Vi stiller store krav til vor medlemsbutikker, krav som sikrer at vor kunder altid kan være sikre på den bedst mulige service.

Visit Interflora

Write to: jo@interflora.dk