Getmore reviews

Getmore reviews

It is not possible to review Getmore. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

skattejagt

der kom en sms der bedyrede at min pakke var på min adrase men hvor?
Jeg har været grunden rundt, været på posthuset - ringet til kontakt post dk blev bedt om at søge min grund igennem - 6000 km2 , det er meget nemt. Kunde posten ikke bare havde benyttet postkassen det er blot en bog jeg fårsendt og der en nøgle i postkassen så den er lige til at åbne.
Jeg har derefter forsøgt at finde ud hvordan man reklamere efter som dem "søde og meget (u)villige tlfdame" fortalte mig at jeg skulde gøre der står bare ikke reklamationer der hvor hun sagde. HVORDAN FÅR JEG MIN PAKKE?
FLORA

pakke med posten

de kommer til tiden jeg har modtaget pakken i dag

Fik oplysninger via mail, som getmore.dk vidste de ikke kunne leve op til!

Bestilte harddisk hos Getmore.dk 25/7 2010. Pengene bliver trukkef fra konto dagen efter og varen modtages en lille uge senere. Finder ud af, at det er det forkerte vi har bestilt og ringer til kundeservice for at høre hvad man så stiller op. Får at vide, at der kan du læse på vores hjemmeside... Det har jeg prøvet, men er i tvivl, og har derfor ringet til jer. Okay, så skal du bare retunerer varen og huske at vedlægge ordrernummeret, så går det helt af sig selv... Jeg sender varen retur d. 3/8 med oplysningen de bad om og et lille brev, hvorpå der står hvorfor jeg retunerer. Vi venter og venter... Endelig d. 31/8 får vi en mail, hvori der står: Vi har nu krediteret din returvare.
Beløbet bliver refunderet hurtigst muligt, men vi mangler dine kontooplysninger.
Oplys venligst bank-reg-nr. (4 cifre) samt kontonummer (10 cifre).
Jeg sender hurtige en mail med oplysningerne.
Og de svarer: Vi har nu krediteret varen, og beløbet bliver refunderet.
Du kan forvente at modtage pengene på din konto indenfor ca. 2-3 bankdage.
En uge senere er pengene stadig ikke modtaget og jeg skriver til dem igen... Får et langt standartsvar om, at SKAT pr. 30/8 (dagen før jeg får beskeden om at nu vil pengene blive tilbagebetalt til mig) har lukket deres bankkonto, så de kan ikke give penge tilbage...
Hvordan kan man love penge tilbage, når man dagen før fik lukket sin bankkonto!!!!
Snyd og bedrag hvis I spørger mig...

god service

gode priser super

Super

Bestilte en logitech mus den ene dag og fik den leveret den efterfølgende dag. Det gik godt nok stærkt :-)

Alt ok.

ok, pris og levering.

Svindlere

Har annulleret min ordre hos dem, men de ønsker dog ikke at annullere min PayPal autorisation, der i skrivende stund er 'Temporary Hold by PayPal'. Det er blot at annullere betalingen, og det har intet med deres lukkede bankkonto at gøre, eftersom pengene jo er holdt af PayPal.

Meget god og hurtig ekspedition

Meget god og hurtig ekspedition

Ingen problemer

Min harddisk kom dagen efter som forventet.

Butikken er blevet lukket af Skat, uden at man som kunde får noget at vide, medmindre man spørger.

Jeg synes det er totalt uacceptabelt, at kunder som venter på varer, ikke får at vide at lageret er foreløbigt lukket. Og det er helt galt, at man oven i købet får en mail om at varerne af afsendt, selvom det slet ikke er tilfældet.

For langsom leveringstid i forhold til det lovede

Varen ville ifølge Getmore's egen hjemmeside blive sendt samme dag såfremt bestillingen blev fortaget inden kl 18. Men den blev først sendt afsted dagen efter. Det er for dårligt!

kanon handle

alt gik fint fik varen næste dag - alt var i den perfekte orden

hurtig og problem fri handel/levering

God oplevelse ved bestilling på hjemmesiden, men forsinkelse på levering.

Varen var ikke på lager men stod til levereing den efterfølgende dag, afsendtes først yderligere 3 dage senere, ingen oplysning om denne ekstra forsinkelse.

perfekt levering

bestilte på getmore søndag kl. 11 og havde min "logitech mus" tirsdag morgen kl 8.00 den flinkeste vognmand man kan møde venlig og oplysende.

UFB

Fuld tilfredshed med både varer og levering.

Hurtig og effektiv

Købt MONITOR Samsung P2450H/24" HDMI DVI 2ms SORT og virker upåklageligt..
Bestilte mandag kl 13.00 og skærmen var leveret med post danmark tirsdag morgen kl 09.00. Alt papirarbejde i orden, og intet at klage over..
5 stjerner for perfekt håndtering og levering...
Alle firmaer burde have denne standard.

Levering til tiden

Bestilte fredag eftermiddag, fladskæms tv kom mandag formidag, det fungerer bare

God service

Getmore har god kommunikation, opfølgende mails, men printeren kom desværre et par dage senere end først forventet.

Getmore ApS Details

Er du på udkig efter et godt tilbud på computere, spil & konsoller, telefoner, GPS, kameraer, fladskærme eller andet elektronik? Køb det online hos Getmore.dk, og få det til en god pris og gratis levering i hele DK. Vi har over 90.000 varenumre indenfor forbrugerelektronik. Ved at handle online hos os, kan du spare mange penge på produkter fra fx Sony, Nintendo, Canon, D-link, Apple, Samsung, Netgear og mange flere.

Visit Getmore

Call us on: 70277017