Filmudsalg reviews

Filmudsalg reviews

Good
8.2

Filmudsalg gør det fremragende

De gange, hvor jeg har brugt Filmudsalg, har de gjort det fremragende. De har varerne, de leverer dem til tiden, man får mails med hvor langt ens ordre er, og så kommer pakken hurtigt efter bestilling.
Jeg kan kun give Filmudsalg mange stjerner.
Hans Chr.
Review by confirmed purchaser

Har brugt lang tid på at finde denne specielle film og havde da også næsten opgivet at finde den. Fandt den derefter hos Filmudsalg - ovenikøbet med mulighed for danske undertekster, så den kunne ses i originaludgaven! Intet mindre end fantastisk - vil helt klart anbefale andre at søge her. Tak fra en meget tilfreds kunde, der helt sikkert "kommer igen"

Nemt, enkelt og effektivt

Kan varmt anbefales

Ordre kom som lovet

Helt igennem tilfredsstillende
Review by confirmed purchaser

,nem bestillingsformular,hurtig leverence, service i top, alt helt OK!!!!!

Forsøgte for første gang at bestille på FILMUDSALG og blev bestemt ikke skuffet!!!! Prisen var helt OK, og alt levede op til mine forventninger. Vil varmt anbefale firmaet til andre.!!!!

Effektiv og hurtigt.

Rigtig god service, varen blev sendt hurtigt. Intet st klage over herfra
Review by confirmed purchaser

Nem og enkel hjemmeside og hurtig levering, det er ikke sidste gang jeg handler her.

Hurtigt levering

Super skønt at leveringen gik så hurtigt,
-men det jeg bestilte og det produkt jeg modtog var ikke helt det samme, jeg har bestilt et samler sæt og får to fra samlingen og to der er fundet et andet sted plus intet pap cover, men betaler 600kr produktet da jeg jo regnede med at det jeg blev vist på billeder var det jeg ville modtage!
Post Danmark havde heller ikke behandlet pakken pænt så plastik covers var gået itu på flere af dvd'erne.

Reply from filmudsalg.dk

Filmene bliver ikke udgivet i Danmark mere, og derfor ser kassetterne ikke ud som på billedet. Indholdet er dog fuldstændig det samme og prisen er 150 billigere end hvis du havde købt de 4 produkter hver for sig.
Der er tale om en samkøbsrabat og ikke en boks.
Hvad angår de defekte kassetter, så skriver du bare i næste bestilling at du godt vil have et par nye vedlagt.

Afleveret som lovet.

Jeg vil klart anbefale, at købe via Filmudsalg og jeg vil gøre det igen en anden gang, De havde en film, som jeg ikke kunne finde andre steder.
Review by confirmed purchaser

Nemt at bestille og hurtigt leveret

En behagelig oplevelse
Review by confirmed purchaser

Jeg fik "Dinner for one" i løbet af 3 dage, som lovet.
Review by confirmed purchaser

Alt forløb lige som det skulle:-))

Du kan roligt handle her! Nemt at bestille og betale. Varen kom som lovet og levede fuldt ud op til forventningerne!!
Review by confirmed purchaser

Åben og ærlig pris politik, samt hurtig levering og stort udvalg.

Jeg modtog mine bestilte film, i løbet af 2 dage.
En af de bestilte film, havde jeg set til en lavere pris, hos en anden leverandør. Det skrev jeg ind i bestillingen, og prisen blev reduceret til det niveau, uden bøvl.
Bravo!
Jeg køber film ud fra indhold, og mindre ud fra pris. Når det så er sagt, så vil jeg da gerne have dem til en god pris. Og jeg fik det hele opfyldt her!
Super godt gået!
Her kan i godt købe film :-))

Gloende Telefon

Mit navn er Erik Hansen.
Jeg har forsøgt 3 dage i træk,med korte mellemrun,at ringe Firmaet op men får hver gang samme besked,vi er travlt optaget af telefonen,så prøv senere.
jeg gad vide hvad for en telefon,det kan ikke være firmatelefonen.
Så jeg er meget utilfreds med Firmaet.

Reply from filmudsalg.dk

Beklager at det var den forkerte telefonsvarer i Påsken. Den skulle naturligvis ha' meddelt at der var lukket i stedet.

EKSTREM DÅRLIG !!!!!!

Aldrig har det taget så længe at få en vare over nettet, så det er helt sikkert både første og sidste gang jeg prøver denne side :(
Bestilte en film d. 4/4-2014 og idag er det d.15/4 og har stadigvæk ikke set skyggen af filmen....så nu er jeg ozz nød til at ringe eller skrive en rykker efter den. Skide besværligt, men jeg har jo allerede betalt for den så nu vil jeg selfølig have den...total nederen og kan IKKE anbefale denne side til nogen, kun sige der findes mange andre så prøv en af dem istedet, det kan KUN blive bedre ;)

Reply from filmudsalg.dk

Der har været ualmindelig mange ordrer på netop denne titel den sidste tid, og lageret er derfor tømt.
Du er blevet orienteret herom via mail.
Betaling finder først sted i forbindelse med afsendelse ;)

Review by confirmed purchaser

God service og hurtig ekspedition

En god handelsoplevelse, ikke sidste gang vi handler her
Review by confirmed purchaser

Super service, pris og levering TAK

Jeg har bare fået en kæmpe hjælp, til lige at få det jeg søgt og til en rigtig god pris. Super service. Det er ret vildt at man kan fortælle hvilken pris man har set hvor og så får man en god match til den hos filmudsalg. En tilfreds kunde Ü

det var fint

det gik fint fik et brev det var på vej og så kom det hurtigt
Review by confirmed purchaser

find det her,vi har det måske

de ligge som regel inden med de helt gamle s/h fim og tilen rimelig pris og hurtig levering af varen.

Ikke imponeret

Har bestilt en vare sidst Marts - ikke ankommet endnu pr. d. 12. april trods det at der stod 3-5 dg leveringstid.

Reply from filmudsalg.dk

Som du kan se, er der tale om australsk import, og desværre blev det sidste eksemplar fra lageret solgt kort tid før din ordre.
Du fik derfor også en mail om at din bestilling ville blive forsinket.

Hvis du stadig er interesseret, så er den liiige på trapperne ;)

filmudsalg.dk Details

Fast fragt 25 kr

...uanset hvormange film du køber

Returnering

...kan du gøre i op til 21 dage efter modtagelsen hvis du har fortrudt din køb

Reklamation

...i 24 måneder

filmudsalg.dk er hele Danmarks videobutik på nettet... Vi forhandler alle danskudgivet dvd og blu-ray film og har derfor mere end 20.000 forskellige titler på lager. Du finder også massere af titler her, som du ikke umiddelbart kan finde andre steder og vi har altid Danmarks største udvalg af Disney, svenske klassikere, 50 kroners film oma. Vi leverer indenfor få dage og prisen er altid kun 25 kr uanset hvormeget du køber.

Visit Filmudsalg

Call us on: 60 618 618