Cyberphoto reviews

Rating distribution

Reviews

About

REKOMMENDRAS VARMT!!!

Har varit kund hos detta företag i många år nu....har inget negativt att säga alls!
Stort sortiment på produkter till bra priser, en fantastisk support och snabba leveranser.

Fantastisk service och snabba leveranser

Cyberphoto är min absoluta favoritbutik när det gäller fotoprodukter (de säljer annat också men jag har bara köpt kameror och tillbehör hos dem).
Det är alltid lätt att få kontakt och de är snabba att svara på mail med frågor.

Jag har alltid fått mina beställningar snabbt (senaste beställningen kom på posten redan dagen efter att jag lagt ordern) och väl inom utsatt leveranstid.

Cyberphoto är ett företag jag varmt rekommenderar.

dålig information och lång leveranstid

Min beställningen tog nästan 3 månader innan jag fick och det stöd på hemsidan att det kunde ta upp till 14 dagar innan produkterna fanns i lager. Hela tiden flyttades datumet för när produkterna skulle komma 14 dagar i taget och ingen information. Missade en intervjuv pga detta.

Grymma när det krånglar.

Jag har handlat mobiltelefon och surfplatta, plattan hadde ett pixelfel skickade tillbakaden på tisdagen hadde en ny på fredagen samma vecka. Aplåder för denna butik, annars jätte bra hemsida med resentioner som stämmer bra med det som kommer i brevlådan. Tack...

förvånande bra service

Har beställt en madbull halo ljuddämpare och blev imponerad av en klock ren service av det här företaget kan rekomendera starkt. Om ni behöver non ting.

Min bästa fotobutik!

Alltid perfekt bemötande och service när det gäller!
Cyberphoto's omdömen om produkterna stämmer mycket bra med mina egna när jag har köpt en produkt baserad på Cyberphoto's test resultat.

Proffs på foto

Kunniga säljare, bra utbud till bra priser. Foto på riktig Norrländska!

Är nästan som ett uppslagsverk med alla tester!

Vilken otroligt bra butik!

Jag har bland annat handlat mobiltelefon hos Cyberphoto. Telefonen gick sönder och de hjälpte mig att få telefonen lagad, när samma fel inträffat tre gånger hjälpte de mig att få en ny telefon av tillverkaren. Jag har varit med om detta flera gånger och varje gång fått otroligt bra och trevlig service. Rekommenderas varmt!

Bästa butiken helt outstanding

Med sin kunskap kring sina produkter och vettiga tester för att inte tala om leveranstider så utser jag CyberPhoto som den absolut bästa butiken jag nånsin har handlat från

Missat skicka

De hade missat klicka "avklarad" i deras ordersystem sa de. Men det tog ändå 5 ggr så lång tid att få det leverat än uttalat. Det krävdes dessutom 2 extra samtal för att de skulle få till leveransen. Varan bra dock.

Alltid bra service

Jag handlar alltid mina objektiv och kameratillbehör hos Cyberphoto. Billiga, kanske inte alltid billigast på allt, men definitivt med bästa testerna och recensionerna av produkterna - och självklart är ett företag som lägger det arbetet på varje produkt värda att handla av. Kunnig personal som alltid svarar utförligt på frågor, och snabb leverans.

Seriös

har under ett antal år handlat av Cp alltid bra och just inställning

Cyberphoto

Sällan hhar jag fått ett sånt bra bemötande och SUPERSNABB leverans.Extra plus är att jag aldrig haft problem med deras varor sedan jag köpte dom och det gör mig extra nöjd såklart.

Is Cyberphoto your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Cyberphoto Details

About this company

CyberPhoto säljer digitalkameror, digitalkamera samt kamera och kameror. Videokameror och videokamera, Kameraobjektiv och objektiv. Allt från kända märken såsom Canon, Nikon, Pentax, Olympus samt Sony. CyberPhoto säljer mobiltelefoner samt GPS.

Visit Cyberphoto

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.