Aldi reviews

Aldi reviews

Low
4.4

Fejlannoncering den 30,12,2009

Tja Der bliver skrevet at man skal fortælle så objektivt som muligt, men jeg må dog vitterligt inddrømme at når det drejer sig om mine børn så er jeg faktisk meget ligelad hvad aldi skriver!!!!
Jeg læste tilbudsavisen til uge 53 i 2009 hvori der blev annonceret med en børnepose med knaldperler og hundepropper til 24,50 som skulle sælges fra den 30.12 MEN jeg var den dag tidligt i aldi Tinglev hvor jeg blev fortrøstet med at jeg skulle komme om eftermiddagen , hvor de skulle være blevet leveret. Så dum som jeg er kommer jeg med mine to sønner som bare havde glædet sig til selv at skulle betele med om eftermiddagen og får den information at de allerede er blevet solgt ugen forinden og er udsolgt over det hele!!!!! Hvordan i himmlens navn bliver der reklameret med noget som ikke svarer til sandheden!! Det værst var at skulle fortælle -forklare mine drenge hvorfor jeg fortæller dem noget som ikke passser. Mange tak at jeg skal stå der som en mor der vildleder sine sønner!!! Jeg er enlig mor som lægger vægt på at man ikke skal vildlede folk prøver at videregive det til mine drenge men at stå over for mine sønner som står med tårer i øjnene er noget jeg ikke ønsker nogen! Til jeres information er det en stor mundfuld for mine drenge at ville købe det idet de er bange for nytår og for første gang i deres liv selv har overvundet deres frygt og ville bruge deres egne penge på det!!!! Hvad er det for en politik i kører med hensyn på jeres kunder? Nåja er jo kun en enlig mor hvis drenge fik deres nytår ødelagt takket være aldi!!!!!!!! En meget skuffet mor som takket være jer så ens sønner blive knust at man troede i var troværdige!!!!!!!!!

Heidi Callesen Jessen
Centerpladsen 25, 2 th.
6360 Tinglev

Jeg har køber ofte elektronik i Aldi

+ Aldi's reklamer indeholder ofte gode beskrivelser af de tilbudte vare uden overflødige hypnose-ord.
+ Aldi har ofte mange gode tilbud på elektronik til private.
+ Den lokale Aldi giver 30 dages ret til at returnere varen og få pengene tilbage.
- Den lokale Aldi's indkøbs-vogne trænger til en omgang rustfjerner og nymaling.
- Der er ingen tag over cykelStativerne, hvilket gør handel i Aldi mindre attraktiv i regnvejr for nogle cyklister.
- Parkering af biler reguleres af forbudsskilte med hvidt small-font-tekst på sort bund.
Review by confirmed purchaser

Meget dårlig manual til tablet fra Aldi, og ingen hjælp at hente.

Har været glad for flere Medion PC'er og var derfor ikke betænkelig ved at købe en Medion tablet (Lifetab model E 10320) i Aldi.
Det var godt nok en skuffelse.
Aldrig har jeg set så mangelfuld en manual med hensyn til den installerede software- - og der var ingen hjælp at finde på nettet.
Manualen til mit digitalkamera er 100 gange bedre (mindst).
Nu er der jo stor forskel på PC og tablet, så hvis jeg ikke havde kunnet få hjælp fra venlige bekendte, så ved jeg ikke, hvad jeg skulle have gjort.
Den var nok endt nederst i skuffen, så jeg kunne slippe for at se på den.
Man kan altså også købe for "billigt".

Reklamation behandling!!!

D. 28. februar 2014 indleverede Jeg mit MEDION tv i den lokale ALDI, med en fejl som betød at tv'et ikke kunne tænde. Det var nu 3. gang at tv'et havde samme fejl indenfor 6mdr. Jeg fik at vide at det skulle nok blive sendt til MEDION. Der skete desværre bare intet, ALDI fik at vide at det skulle Jeg få aftalt afhentning af tv'et osv. Det skal man ikke som kunde! Så ordnede det sig alligvel. Tv'et blev afhentet hos ALDI d. 10. marts 2014!!!! Siden der har Jeg ført heftig mail korrespodance med MEDION, men tv'et er ikke dukket op endnu. Nu skriver vi 2. april 2014...
ALDI/MEDION - det er bare SLET ikke godt nok!!!!!

Rådne kartofler og iceberg salat.

Samt overmodne tomatter. Skam jer ALDI. En trofast kunde.

Aldi, Gilleleje - en rystende kundeoplevelse til 0 stjerner!.

Desværre kan man ikke give 0 stjerner
Aldrig har vi oplevet en så uforskammet tilsvining af en kunde, som bestyreren af Aldi butikken højt og ubehersket råbte ud over lokalet. Kunden stod bare fuldstændig paralyseret uden at sige et ord. - Og det er absolut ikke første gang, det sker.
Havde jeg været chef i den Aldi butik, var bestyreren blevet bortvist på stedet!
Det er mig en gåde, hvordan Aldi overhovedet kan tillade en sådan optræden og kundebehandling i en af deres butikker.

God forretning (Tornbjerg, Odense)

Jeg kan rigtig godt li' at komme hos Aldi butikken, der ligger i Tornbjerg, Odense.
Butikken er dejlig overskuelig, der er flinke medarbejdere og så er de fleste af de efterlignings produkter de har til billige penge altså bedre end de noget dyrere original varer.
Man behøver bare at kigge på Golden Bridge morgenmads produkterne, her får du langt flere gram for for pengene og så er det mærke faktisk bedre end Kelloggs og Quaker.

Og så er det seneste nyt fra den butik, at de får en bagerafdeling med friskbagt brød inden så længe, så det lyder spændende.

Bouillon

Hold op
vi er mange der er kede af i har taget jeres Bouillion på glas væk for jeres hylder
Har aldrig brugt andet, og var meget tilfreds med det, da man selv kunne styre hvor meget man ville bruge..
Håber det kommer tilbage, vi er mange der ønsker det
Hilsen Marianne Schønemann
Mail... marianne.schonemann.@gmail.com

Lækker indretning

Jeg er virkelig imponeret over den nye indretning i Aldi Struer . Slik, chips og kager først.derefter køledisken og frugt ved kassen. Aldi tænker helt sikkert på, sundhed ... Er duper tilfreds . Gode , billige vare .

Gamle varer?

Mange dagligvarekæder tilbyder en findeløn i form af en plade fin chokolade eller pose kaffe, hvis man opdager en vare, hvor sidste salgsdato er overskredet som en service, for at holde deres medarbejdere skarpe. Men det gør man ikke i Aldi. Denne mangel hos Aldi er tankevækkende.
De to stjerner er for billige varer og et mindre økologisk sortiment, som gerne måtte vokse.

Altid en god oplevelse at handle i Aldi!!!

Jeg må sige, at jeg er noget overrasket over at læse alle de negative anmeldelser af Aldi. Jeg handler tit og gerne i Aldi og det er næsten altid en god oplevelse. De har masser af gode og billige varer og der er altid pænt, rent og ryddeligt i butikken. Medarbejderne i butikken er altid flinke og venlige og hjælper med et smil. Jeg kan kun varmt anbefale Aldi.

Tom Aldi

I min Aldi er der aldrig nogen kunder, det er fantastisk, jeg kan handle på 2min, og der er masser af plads og et fint udvalg af varer.
Kassedamerne er altid glade.

JUHUUUUUU!!!!!

Så har aldi endelig fået nogle nye og hurtigere dankort automater, som tager imod ALLE, virkelig ALLE kort. Selv europæiske og amerikanske! Så fedt

dyr "besparelse"

købt MEDION smartphone i ALDI. virker dårligt, fordi mange programmerne ikke kan flyttes til hukommelseskortet. temmelig irriterende at investere i et stort hukommelseskort og derefter konstant få at vide, at der ikke er mere plads på telefonen...

Medion support ? mange henvendelser, ingen brugbare svar. ved sidste henvendelse
loves mail med løsning - kom aldrig.
mit råd: Køb ikke telefon i ALDI

Bananfluer?

Jeg har været ned i ALDI for at købe nogle grønsager og lidt frugt, men valgte at gå ud igen. Deres bananer lugtede meget grimt, og jeg blev omringet af en masse bananfluer, det var virkeligt en ulækker oplevelse!

Meget blandet.

Aldi er en meget blandet oplevelse.
I København er der ofte meget dårlig service, totalt rodet og de ansatte taler sjældent dansk. Hvilket måske er ok, da aldi ikke slår sig op på service, men alligevel.

Nu er jeg flyttet til Aabenraa, hvor jeg må sige billedet er noget anderledes, jeg har kun mødte venlige ansatte i både Aabenraa og Rødekro. Der er orden og ryddeligt i butikkerne.

Kvaliteten af varerne er dog meget svingende, men man kan bestemt få nogle gode ting i aldi, men der er dæleme også nogle usle ting ind i mellem.

Men, igen er meget positiv over den service, de smil og den venlighed man møder i Aabenraa og Rødekro, så det kan jo lade sig gøre.

Dårlig betjening

Jeg har lige været i Aldi på Gammelmosevej 328, 2880 Bagsværd. Idet jeg kommer til båndet med mine varer, taber jeg en yoghurt. jeg siger til manden i kassen, at jeg desværre tabte den. Manden i kassen og hans kollega kigger vredt på mig uden at sige noget. Jeg tænker at en af dem formentligt vil komme og tørre det op og spørge om jeg vil have en ny, men de reagerer ikke. Jeg stiller den ødelagte yoghurt ved siden af båndet og skal til at at betale mine øvrige varer. Da jeg skal til at betale begynder de to ansatte at tale sammen på udenlandsk, jeg spørger om hvad der foregår, og manden ved kassen siger: du skal betale for den og peger. Jeg kigger undrende på ham og siger at det synes jeg er dårlig kundeservice og betaler, jeg beder ham om en pose idet yoghurten er smattet udenpå. Han svarer ikke, og vælger vredt at ignorere mig. først efter 3 gang siger han hårdt til mig: jeg har ikke nogen poser. Jeg siger at det kan da ikke være rigtigt, jeg kan da ikke gå med den sådan. Hvorefter han peger og siger vredt, der er poser ovre ved grønsagerne. Jeg går selv over og tager en pose, og pakker mine varer. Imens kommer der en anden kunde der træder rundt i den yoghurt de to ansatte ikke gider at tørre op. Jeg fortæller ekspedienten at det er dårlig kundeservice og siger at de har mistet en kunde, ekspedienten ignorerer mig.
Jeg handler ofte i Aldi og har igennem mange år dagligt handlet i Aldi i Skibby. Jeg har altid fået en god og høflig betjening. Nu er jeg flyttet til Lyngby og har handlet på Gammelmosevej et par gange, det er ikke første gang jeg har fået dårlig betjening der, men denne gang var grænsen. Jeg sætter aldrig mine ben der mere. Magen til uforskammede ansatte har jeg aldrig været ude for. Jeg er godt klar over at i er en discount butik men at man selv skal betale for en tabt yoghurt, udsættes for uhøflige ekspedienter der ikke gider at tørre op, ansatte der taler udenlandsk hen over hovedet på kunderne og ydermere ignoreres når jeg taler til dem det er for groft.

Søg ikke ind til aldi...

Jeg har været i Aldi, jeg blev lovet en fast stilling, men i løbet af 2 uger fik de kørt mig så langt ned, at jeg måtte stoppe.. Sygdom er forbudt, og man bliver skældt ud som man var et barn på 5 år. Dette er ikke acceptabelt overhovedet, når man er voksen. Jeg havde 2 sygedage, da der er hundekoldt i butikken hele dagen.. Det var uacceptabelt, at man lagde sig syg, de andre gik jo på arbejde, når de næsten var døden nær, og jeg lagde mig syg i 2 dage, det var de bestemt ikke tilfredse med overhovedet. Så sure de blev, da jeg ringede og meldte mig syg.. jamen kommer da bare og smitter alle kunderne og kollegaerne. Havde lange 12 timers vagter 2 dage i træk, man er fuldstændig ødelagt, når man kommer hjem fra arbejde kl. 21.30, da man bor lidt længere væk. Men den måde de behandler deres medarbejdere på er kommet meget bagpå mig. Hvilket gjorde, at jeg blev nødt til at stoppe, da jeg aldrig har været så ked af at være et sted, som jeg var i Aldi. Mit råd til alle... SØG IKKE IND TIL ALDI..... DET ER IKKE DET VÆRD....

ALDI Tønder - super

Har aldrig haft problemer, tager reklamationer med et smil
og ordner problemer hurtigt ( el- atikler )

Køb ikke elektronik der koster over 250 kr. hvis du vil have pengene tilbage.

Jeg havde købt en El-kedel til 299,- Efter under et år, smuldrer plastikken i låget og det går fra hinanden. Jeg tænker det er da en smal sag og tager raskt kedlen under armen og vil have pengene tilbage eller en ny kedel. Men da jeg ankommer, fortæller den høflige mand at jeg ikke kan få pengene tilbage umiddelbart, men at jeg kan vente 4-6 uger på, at de sender den til reparation. Men nu er jeg ikke sådan lige at bide skeer med, så jeg forklarer dem lidt om købeloven og rimelig tid, og efter ca. 5-6 opkald til indkøbschef og indkøbsafdeling, endte jeg med at få pengene tilbage. Havde den kostet 249,- havde det ikke været noget problem.
Jeg vil dog sige, at den unge mand der betjente mig, var tålmodigheden og høfligheden selv selvom han stod overfor en meget stædig og påståelig kunde, der ovenikøbet hev sin telefon frem og læste op af købeloven.
De 2 stjerner skyldes helt klart den tålmodige ekspedient og vores evne til at grine af det hele da sagen var klaret.

www.aldi.dk Details

Visit Aldi