Humlegårdens Ekolager reviews

Rating distribution

Reviews

About

Review by confirmed purchaser

Superbra och snabbt till rätt adress

Jag beställde en grej som present till min son när jag ar i Italien- jag betalade med mitt kort och med min adress i Sverig och skrev att paketet skulle postas till min son som bor på landet norr om Uppsala. Paketet landade där snabbt och rätt - han fick det tom exakt på sin födelsedag. Och nu kan han själv kapsylera sin hemmabryggda goda öl. Perfekt! / Marinella

Fantastisk service

En av maskinerna jag köpt gick sönder. Jag fick svar direkt på mitt mail fast det var helg och fick en ny skickad så fort helgen var slut.
Jag är jätteimponerad över den snabba och trevliga servicen.

Snabbt och enkelt

Tack för snabb order! Kul att få en liten påskhälsning på order-sedeln också! Ha en fortsatt fin vår alla på lagret!
Review by confirmed purchaser

Snabbt och överlag bra kvalitet

Ni behöver synka så att ordernummer är de samma för beställning, faktura och leverans. Dessa tre komponenter är grunderna i trevägsmatchningen vid inköp. Det här behöver ni harmonisera för att förenkla för inköpare.

Lätt att komma i kontakt och vänlig dialog med samtliga led. Bra kvalitet och inga problem.

Jättebra!

Bra och snabb service, bra varor, stort sortiment. Frakten är något dyr.

Produkter av toppkvalitet.

Alltid snabb leverans och hög kvalité på produkterna. Rekommenderas varmt.

Bra och snabb service!

Snabbt och smärtfritt precis som det ska vara. Hämtade upp min beställning i Sollentuna, inga problem alls.
Review by confirmed purchaser

Hurtig levering af høj kvalitet

Humlegarden leverede som sædvanlig den høje kvalitet man er blevet forvennet til at forvente af dem.
Bestilte lige før påske og havde alle mine ting så jeg kunne brygge Skærtorsdag.

Väldigt snabbt och smidigt

Handlar ofta hos humle, trevlig och professionell personal och alltid snabba leveranser.

Fick ingen hemleverans

Allt var bra förutom att jag var tvungen att hämta ut mitt paket bod ett ombud trots att jag betalt för att få det till levererat till min adress.

Det löstes dock med arr jag fick mellanskillnaden till godo vid nästa köp...
Review by confirmed purchaser

Great and speedy service!

It took only five days from the ordering for the goods to arrive to Finland. Everything was as ordered and the packaging was wery good. I
Review by confirmed purchaser

Kunnig personal som ger god service

Det var en trevlig upplevelse som inte lämnar övrigt att önska men som skulle kunnat förgyllas. När man är ny kund så borde kanske personalen uppmärksamma vad man beställer och flagga att denna kund kanske behöver lite goda råd när man kommer in. Kanske kika igenom det som skall hämtas och föreslå eller ta bort något, lite överkurs men det är sådant som saknas för att få allra högsta betyget.
Review by confirmed purchaser

mycket föredömligt, snabb leverans och god kundkontakt

mycket bra, känns tryggt att köpa från er, snabb leverans och mycket god kontakt samt snabb hantering av beställningar!
kommer beställa fler gånger utan problem!

snabbt å enkelt

jättebra service, bara att jag skulle önskat mer teknisk info om produkten, såsom på vilken höjd sitter kranen på kitteln, och monteringsanvisning för detta kran.
Review by confirmed purchaser

Strålande service, kunnig personal och bra leveranstider!

Humle.se har aldrig svikit! Bra utbud, tydlig hemsida med bra information på allt. Leveranserna alltid i utlovad tid. Kan inte höja dom till skyarna mer. Strålande!

Mums mums i Humlegården.

Har nu handlat ett antal ggr på Humlegårdens hemsida och det har alltid varit snabba och säkra leveranser med artiklar av god kvalitet. Har egentligen inget att anmärka på men helt säkert kan allt som är bra bli bättre. Har väl kikat lite på likartade firmors hemsidor och kan konstatera att vissa artiklar är billigare där.

Super!

Det är alltid snabb leverans från humlegården. Vid upphämtning är också personalen trevlig och kundfokuserade! Mycket nöjd med min Öl-bryggnings-leverantör!

Det finns alltid saker att förbättra; Själv skulle jag gärna se att det fanns större utbud av färdigkrossad malt.

Tack!

Bra och snabb leverans

Handlat flera gånger och det har alltid varit snabb leverans. Bra och stort utbud av ingredienser.
Rekommenderas starkt

Brewster

Min Brewster var redan öppnad och igentejpad med Humlegårdens egna tejp..
Humlegårdens Ekolager

Reply from Humlegårdens Ekolager

Hej!

Alla våra produkter ska vara tejpade med Humlegården-tejp när vi sänder dem, eftersom de ska vara lättare att hitta ifall de kommer bort i transporter. Ofta öppnar vi det som kommer in till oss för att kontrollera innehållet. Alla Brewsters vi säljer ska vara öppnade och kontrollerade.

Med vänliga hälsningar, Maja

Snabb och smidig leverans

Bra information om orderstatus, och snabb och smidig leverans.

Humlegårdens Ekolager Details

Hobby

Leisure

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.