Postdanmark reviews

Postdanmark reviews

Acceptable
6.1

umuligligt at få kontakt

modtager et brev om at pakke skal afhentes inden den 22/4 men brevet blive leveret den 24/4. forsøger at ringe til post Danmark efter 40min er der ikke mere strøm på mobilen. Så prøvede jeg chatten, men efter 25min. mente jeg at min dag nok kunne bruges mere fornuftigt. men næste gang bliver det ikke post danmark, der skal sende mig pakker.

Brug GLS

Betaler for SMS service og pakke med omdeling. Får en SMS om at min pakke ville komme igår - den kom ikke. Følger den på track and trace og kan se, at den er på vej - får det bekræftet af chatten på postdanmarks hjemmeside. Venter spændt og pludselig får jeg en SMS om at jeg ikke var hjemme da de kom med pakken. Det var jeg! Venter også på en anden pakke og kan se at den også er forsøgt leveret - men der ligger IKKE en seddel i min postkasse. Det undrer mig, for der ville jo ligge en hvis han virkelig havde været her, så ringer til PostDanmark og efter 47min i kø til kundeservice siger medarbejderen, at postbuddet sikkert ikke har kunnet få adgang til min postkasse, siden der ikke lå en seddel og at den vil blive sendt til mig og komme i morgen med almindelig post. Jeg undrer mig, for der er direkte adgang til min dør uden hindring og jeg har ikke set skyggen af en postbil. Jeg tror at PostDanmark har alt for travlt efter påske, så for at komme forsinkelsen til livs, lader de som om, at pakkerne er forsøgt omdelt uden de reelt er. Derfor den manglende seddel i postkassen - da her slet ikke har været nogen. Så lad være med at bruge PostDanmark hvis muligt .. Brug gls! Jeg købte en vare fra samme firma men med gls og den fik jeg i dag til tiden, som lovet .. Hvorfor PostDanmark ikke Kan levere når gls kan er mig en gåde.

Brug DHL eller GLS i stedet for det her skrald

1) Jeg havde bestilt en pakke, som skulle leveres til en pakkeboks, så jeg kunne hente den når jeg fik fri fra skole, men der var gået kludder i det, så min pakke endte i stedet for på posthuset. Så uden en til at hente den for mig i posthusets åbningstider, kunne jeg ikke hente den selv.

2) Jeg ringede til kundeservice i dag, da den ene af mine to pakker, sendt fra samme sted, på samme tid ikke er dukket op, men den anden er. Efter en halv times venten, og jeg endelig kommer igennem, er det en flabet kundeservice medarbejder der lægger røret på.

Brug i stedet for DHL eller GLS, der levere til tiden og til døren. Selvom man betaler ekstra for at de skal levere til døren hos postdanmark, så ender pakken altid på et posthus på den anden side af verden. Når ja.. Så er DHL og GLS også meget billigere

Pakker forsøges ikke afleveret, men sendes i stedet tilbage til afsender.

Jeg har den seneste tid bestilt mange pakker fra England. Pakkerne sendes fra England med Royal mail, og skal så leveres med Post Danmark. Indtil videre har jeg haft to pakker, hvor jeg intet hører fra Post Danmark. Jeg får hverken, mail, opkald, brev eller "forsøgt afleveret" seddel. Når dette ikke sker, bliver pakkerne leveret på 5 arbejdsdage hver gang. Jeg har nu endnu en pakke på vej, som endnu ikke er dukket op, så den ligger nok også et eller andet sted, til den efter en måned kan sendes tilbage?

Sidst jeg modtag en pakke, blev jeg overhovedet heller ikke tilfreds! Pakken blev sat uden foran indgangen til lejlighedskomplekset ud til en stor hovedvej med mange mennesker. Hvis ikke jeg var kommet hjem først, så kunne hvem som helst have taget min pakke. Det regnede desuden, så pakken var gennemblødt. Så foretrækker jeg altså en seddel og så at hente den på posthuset.

Normalt er jeg ikke utilfreds med Post Danmark, da jeg også flere gange har fået leveret pakker af en glad og smilende postmand, der glædeligt traver op på anden sal. Men dette begynder at blive irriterende, da det er lidt træls, at skulle vente halvanden måned på sin pakke, fordi den skal ligge stille et eller andet sted.

Modtager Flex er genialt

Hej. Vi har igennem længere tid været tilmeldt Modtager Flex ordningen, hvor Post Danmark kan sætte pakker i skuret hvis vi ikke er hjemme når de kommer, så vi slipper for at skulle på posthuset.

Det virker fantastisk!

ELENDIGT FIRMA! FØJ FOR EN DÅRLIG SERVICE!

Bestilte igår en ny mobil, som skulle komme her i dag.
Det gjorde den også, posten ringede på dørtelefonen og blev ringet ind i opgangen, hun gik også ind med pakken, men var åbenbart ikke villig til, at gå op på tredje sal med pakken, som jeg har betalt for at få leveret til min dør! Så hun skyndte sig ud og smide en seddel i min postkasse, og så forduftede hun ellers på sin lille scooter!

Jeg betaler for, at få min pakke leveret til min dør, og ikke for, at i kan lave et halvhjertet forsøg på en levering!!

Jeg har problemer med, levering og afsendelse af pakker/breve 30% af tiden med jer.

Den seneste tid, har jeg oplevet, at modtage åbnede pakker, hvor alt eller dele af indholdet er taget og den tomme eller delvist tomme pakke er presset i postkassen, ja og sågar også at min levering er "Blevet væk" - Postdanmark er ikke andet end et fuskerfirma, og desværre benytter ALT for mange butikker sig stadig af dem... Man skulle alle flytte over til GLS, de kan da i det mindste udføre det job de har fået!

Skal desværre give 1 stjerne... Den fortjenner i ikke engang. FØJ !

Absolut udelig service

Posten ankom til posthuset og jeg fik mail. Da jeg kom for at hente den, var den blevet sendt til en firmaadresse i stedet, og de kunne ikke give mig svar om hvorfor.
ENESTE mulighed var at vente en time i telefonkø dagen efter. Hvor chatten på hjemmesiden også var dårigt bygget op og ikke virker efter hensigten. Efter næsten en halv times ventetid (uden kønummer), finder jeg ud af at pakken alligevel var kommet til posthuset.
Jeg havde givet jer 5 stjerner, hvis blot at jeres hjemmeside, support og chat var sat ordenligt op. Telefonsupport er soooo last year.
Ville nok overveje en ny kommunikation og social medie ansvarlig. God vind til postbudene, de gør det godt :-)

Hej Andreas

Puha, det svider lidt at blive kaldt "soooo last year", men vi tager din kritik til os.

Vi vil meget gerne chatte med dig, men vi har desværre oplevet tekniske problemer med chatten - som så også har ramt dig.

Jeg er ked af, at du fik forkerte oplysninger på posthuset. Så vidt jeg kan se, så blev din pakke lagt til afhentning på posthuset, som den skulle, så det må bero på en misforståelse fra medarbejderens side, at du ikke fik pakken udleveret med det samme.

Du må undskylde besværet.

Manglende pakkeaflevering - igen igen

Jeg har hele formiddagen siddet og ventet på en pakke. Da posten så kommer her til formiddag og kun lægger noget i min postkasse uden at komme ind til døren tænker jeg "pokkers" da jeg gerne skulle bruge indholdet af pakken idag.
En time senere tømmer jeg postkassen, og her ligger så en seddel om at pakken er for søgt afleveret???????
Han har IKKE været ved døren, og til al overflod står vores bil i indkørslen som indikator på at der er noget hjemme.
Jeg kan tilføje at det ikke er første gang, for ikke så længe siden nåede jeg postbudet inden han slap væk, og da jeg så krævede de 2 pakker han lige havde hævdet ikke at kunne aflevere måtte han indrømme at han ikke havde dem med men kun sedlerne.
Min overordnede erfaring med Post Danmark er at service er ikke existerende.
Jeg afventer en MEGET god forklaring/bortforklaring.
Venlig hilsen,
Peter Dybdal Larsen
Jeg vidste jeg fik en sang fra de varme lande. Jeg stod i vinduet og så postbudet lægge post i min postkasse. UDEN AT GÅ IND TIL MIN DØR. Desuden er der ingen der har ringet til mig. Jeg må sige at der er ærgerligt man er nødt til at give mindst een stjerne.
Peter

Hej Peter

Du og pakkebudet har ikke helt den samme oplevelse af den manglende levering, så der er vist noget, der skal redes ud.

Du vil blive kontaktet af en medarbejder fra dit lokale distributionscenter. Han har prøvet at ringe, men han har ikke fået fat i dig endnu.

Helle fra Kundeservice

Betalte forgæves for at få medicin leveret til døren

Jeg havde bestilt noget medicin på nettet og betalt for at få det leveret til døren da jeg ikke selv kunne/kan forlade min lejlighed på grund af sygdom. I dag kom posten så, men med en seddel om at jeg kunne hente pakken på posthuset i morgen i stedet for medicinen.
Enormt svineri. Hvis jeg var rask nok til at gå på posthuset så ville jeg også være rask nok til at gå på apoteket og købe min medicin der og så havde jeg samtidig sparet de 39 kr som jeg skulle betale for forsendelse til døren. Jeg har ikke engang en omgangskreds der kan hente medicinen for mig.
Det eneste positive jeg kan sige var at jeg modtog en venlig tone da jeg brugte chatten på post danmarks hjemmeside til at beklage min nød. Jeg tvivler dog på at der sker mere fra deres side.

Hej JM02

Jeg er ked af at høre, at der ikke blev ringet på din dør, men det er godt, at der blev taget hånd om dig, da du kontaktede os.

Jeg kan se, at min kollega har bedt budet om at køre pakken ud til dig igen.

Afhentningsmeddelelse

Ovennævnte pakke var jeg desværre ikke hjemme for at modtage. Til gengæld lå der skriftligt meddelelse om, at jeg kunne hente pakken 24/4 mellem 8.00-20.00. Det kunne jeg så ikke kl. 8.10. Personalet henviste så til, at der nedenunder, hvor der var sat kryds i "pakke" stod forsendelse der kræver kvittering kan hentes mellem 9.00-17.00.
Jeg tror ikke, at det er alment forståeligt, at man ikke skal regne med reglerne, hvor krydset er sat, men at det feltet nedenunder, som er gældende.

Hej Bendt

Informationerne på pakkesedlen skal selvfølgelig være så tydelige, at du og andre kunder ikke går forgæves.

Vi har en ny blanket i støbeskeen, der gør det meget tydeligere, hvornår det er muligt at hente pakker.

Helle fra Kundeservice

Post til døren...eller nåh nej...

D. 4. marts blev jeg bevilget post til døren, da jeg er kørestolsbruger og ikke kan hente posten nede i brevkasseanlægget i opgangen. Jeg regnede derefter med, at alt så var i skønneste orden. Men nej. Det skal i parentes bemærkes, at det var anden gang, jeg ansøgte om post til døren. Første gang gik det uden problemer, men så fremlejede jeg min lejlighed i en periode, og da jeg kom tilbage i starten af februar, kom posten ikke længere til døren. Jeg ringede til kundeservice, som lovede at finde ud af, om jeg stadig var tilmeldt og så ville vende tilbage. Jeg hørte intet. Efter forgæves at have ventet på svar i to uger, besluttede jeg mig for at lave en ny ansøgning (den der blev godkendt 4. marts).

Efter jeg fik bevillingen d. 4. marts, blev posten stadig ikke leveret til døren. I den næste halvanden måned ringede jeg til kundeservice 4 gange og fik enten at vide, at de ville undersøge det og vende tilbage, eller at de blot ville sørge for, at det blev ordnet. Der skete intet. Den ene gang spurgte jeg, om det var fordi, jeg manglede det klistermærke, man i gamle dage satte på postkassen. Jeg fik at vide, at man ikke brugte klistermærket mere, men damen i kundeservice skulle nok sørge for, at det blev ordnet. Der skete intet. Ved næste opkald fik jeg at vide, at det var kommunen, der skulle sende klistermærket til mig (på trods af at jeg i forrige opkald havde fået at vide, at klistermærket ikke bruges mere). Jeg kontaktede derfor Københavns Kommune, som sagde, at man ikke brugte klistermærket mere, men de havde snakket med Post Danmark, som havde lovet, at det nok skulle blive ordnet. Der skete intet.

I morges satte jeg så en post-it på postkassen i opgangen med beskeden "Kære Post, Jeg er bevilget post til døren!". Og tænk sig: DET VIRKEDE!

Jeg ved ikke, hvor fejlen har ligget, - om beskeden ikke er gået videre til postbudet, om vedkommende ikke har forstået systemet, eller noget helt tredje - og det er også lige meget. En service som denne, som folk i min situation er dybt afhængige af, SKAL fungere. Og det kan simpelthen ikke være rigtigt, at Post Danmark på halvanden måned, efter fire opkald fra mig og et fra Københavns Kommune, ikke selv kan finde ud af, hvor fejlen ligger, og at man ikke en gang hører noget tilbage, selvom kundeservice gentagne gange lover det. Ydermere er det mig en gåde, hvordan kundeservice kan give to så modstridende beskeder om en procedure, der burde være fuldstændig klokkeklar for medarbejderne.

Det er ikke i orden!

Simpelthen perfekt!

Vi bestilte varen på nettet og næste dag var den i vores postkasse - hvilket vi blev meget overrasket over. På den gode måde selvfølgelig.

Forkert Stillested

Det forbavser mig gang på gang at man når man har bestemt et stillested (som Post Danmark beder om) alligevel skal finde sine postpakker alle mulige mærkelige steder på matriklen ? Eller hos naboen... Jeg har fundet pakker i garagen, foran hoveddøren, i legehuset, og hos naboen ? Ingen af de steder er DET sted som er registreret ??? Flot Post Danmark.

Hej Jeanett

Jeg kan godt se, at din Modtagerflex-placering hverken er i legehuset, i garagen eller foran hoveddøren, og det undrer mig, at pakkebudet ikke også kan se det.

Jeg kontakter straks din lokale pakkeomdeling og beder dem om at være lidt mindre kreative, når det gælder pakkeplacering, så du fremover er sikker på, at dine pakker ligger det rigtige sted.

Ikke godt nok !

Starter dagen med at modtage en besked fra PostDanmark,om at der en pakke på vej til mig idag den 24/04-2014... så dum som jeg er, stoler jeg på postdanmark og bliver hjemme fra skole for at modtage pakken, men nej modtager intet! det er bare ikke godt nok! først om aftnen ved 17 tiden kan jeg se udefra track and trace at pakken er forsinket! Tak for at spilde min dag PostDanmark !

Hej Muhamed

Jeg kan godt forstå at du ikke syntes det er ikke godt nok.

Jeg kan se, at vi har scannet din pakke forsinket kl. ca. 16.50 i dag.

Jeg vil følge over for pakkedistributionen og beklager meget den oplevelse du har haft.

Birthe fra Kundeservice

Lyver over for kunderne

Post Danmark lovede mig fra tidligt på dagen gennem deres eget chat system, at min pakke ville blive omdelt i dag mellem 7:30 og ca 16:00. Jeg ringer også til dem som har sendt pakken, for at være sikker på at de har samme informationer. Derfor venter jeg i min bolig i tidsrummet. Efter kl 16 er der stadigvæk ingen som har ringet på dørtelefonen ( som virker helt fint ) og heller ingen pakke eller note dertil ligger der i postkassen, andet end et irrelevant brev fra brevuddeleren. Jeg kontakter igen en medarbejder på deres chat-system, som fortæller mig, at pakkeomdeleren har prøvet at aflevere min pakke kl 12:29, men uden held.
Der skal bruges nøgle til at åbne døren til postkassen, men for blot tre uger siden kunne en pakkeomdeler sagtens komme ind i opgangen og lægge en pakke på en underbos dørmåtte, imens personen ikke var hjemme.

Enten lyver medarbejderen på chatsystemet når hun siger, at pakkeomdelerne ingen nøgle har til vores opgange, men at kun brevpostomdelerne har det.

Eller også er omdelerne fløjtende ligeglade med kunderne, og gider ikke engang forsøge at ringe på en dørtelefon, og lyver om at have forsøgt at levere en pakke.

Uanset grunden er det dårlig service.

tak for INGENTING

en ting er min pakke bliver stjålet på jeres postcenter, det kan i vel ikke gøre for, men når jeg kommer for at hente den får jeg en ringe besked om den er stjålet og et nr jeg kan ringe på. det gør jeg så, efter 1 time og lidt over 30 minutters ventetid i telefonen bliver jeg pludselig smidt af??? uden at have fået fat i en medarbejder! hvad fanden er det for noget? så får jeg en sms om jeg har brugt min taletid og det har kostet mig 1 kr på øre at ringe jer op, fedt nok men en ekstra regning på ens telefon når jeg intet fik ud af det?! oven i det venter jeg 45 min på jeres chat, så opgiver jeg, så venter jeg igen idag i 30 min får fat i en medarbejder, som ikke kan hjælpe mig en skid, da hun ikke kan se afsender på min pakke, og hun kan kun sige jeg skal lave en reklamation, det kræver jeg kender afsenderen(flot når i ikke oplyser mig om den??? jeg er sikker på det står på pakken! jeg har bestilt 6 stk fra forskellig forhandlere, og det er en af de pakker, og har handlet der før så afsender er der på!) udover det skal jeg kende deres fulde navn, adresse osv., jamen flot, det aner jeg ikke, skal også vide hvordan pakken ser ud(whaat?? jeg har jo aldrig modtaget den, hvordan fanden skulle jeg vide det??) er så pisse rasende, nu står jeg uden gave til min kæreste, og hold kæft jeg er rasende over jeres lorteservice.! sjælendt jeg bliver gal, men i lykkedes sku at få mig op i det røde felt.

Hej Léna

Jeg kan godt forstå, at du bliver vred.

Jeg beklager, den oplevelse du har haft.

Jeg syntes, du skal skrive dit telefonnummer og adresse til mig på tpost@post.dk så ringer jeg til dig og vi finder ud af hvordan vi får løst din sag.

Birthe fra Kundeservice

Perfekt til tiden og intet og klage over

Det er vist ikke så mere og sige, gode gamle post danmark fungere bare:)

Fremragende Service

Har i mere end 15 år brugt Post Danmark til mit transport, kan kun komme med mine allerbedste anbefalinger omkring samarbejdet .Pakkerne bliver altid leveret til tiden. Samarbejder er altid meget hjælpsome.
Lords of Scandinavia

fine service

I never had any problems with postdanmrk. Indeed the service is much better than any other postal services. I like the concept of picking up the parcel at the Døgnpost,so no need to sit in home and wait for the parcel.

Gider ikke post Danmark mere....!!!!

Igen får jeg en besked om de har forsøgt at aflevere en pakke men der er ikke nogen der har banket på min dør.
Det kan godt være jeg bor på 2 sal men er så træt af de skriver de ikke kan aflevere den, jeg har været hjemme hele dagen igen....!!!!

Hej Rikke

Pakkebudet fortæller, at hun har været forbi din opgang, men døren var låst og ingen svarede, så hun blev nødt til at tage pakken med igen.

Post Danmark A/S

Om os

Vi gør det nemt, at sende og modtage forsendelser.

Vi har over 1000 udleveringssteder i Danmark, og vores postruter bringer os forbi samtlige adresser i landet.

Vil du være sikker på, at modtage din forsendelse selvom du ikke er hjemme, når vi kommer forbi, så tilmeld dig Modtagerflex eller Pakkeboksen.

test

Modtagerflex er for dig, der bor i villa eller rækkehus. Er du ikke hjemme, når vi kommer forbi, så stiller vi din forsendelse på et aftalt sted på din adresse.

Pakkeboksen giver dig mulighed for at købe pakkelabels og hente og sende forsendelser alle ugens dage. Vi er i fuld gang med at sætte nye Pakkeboksen op i 300 dagligvarebutikker og på udvalgte steder over hele landet.

Med Track & Trace kan du følge din pakke tæt, fra den bliver sendt af sted, til den bliver afleveret hos dig. Er du på farten, kan du spore din pakke via vores gratis app, som du kan hente til din smartphone. Du kan også bruge vores app, når du vil oprette dig som bruger af Pakkeboksen eller finde nærmeste posthus eller postbutik og meget andet.

Mulighederne er mange og fleksible. Vi glæder os til at høre om dine oplevelser med os.

Læs mere, tilmeld dig Modtagerflex og Pakkeboksen og hent vores app på www.postdanmark.dk.

Velkommen til Post Danmark.

Visit Postdanmark

Kontakt