Postdanmark reviews

Postdanmark reviews

Acceptable
6.1

Afhentningsmeddelelse

Ovennævnte pakke var jeg desværre ikke hjemme for at modtage. Til gengæld lå der skriftligt meddelelse om, at jeg kunne hente pakken 24/4 mellem 8.00-20.00. Det kunne jeg så ikke kl. 8.10. Personalet henviste så til, at der nedenunder, hvor der var sat kryds i "pakke" stod forsendelse der kræver kvittering kan hentes mellem 9.00-17.00.
Jeg tror ikke, at det er alment forståeligt, at man ikke skal regne med reglerne, hvor krydset er sat, men at det feltet nedenunder, som er gældende.

Post til døren...eller nåh nej...

D. 4. marts blev jeg bevilget post til døren, da jeg er kørestolsbruger og ikke kan hente posten nede i brevkasseanlægget i opgangen. Jeg regnede derefter med, at alt så var i skønneste orden. Men nej. Det skal i parentes bemærkes, at det var anden gang, jeg ansøgte om post til døren. Første gang gik det uden problemer, men så fremlejede jeg min lejlighed i en periode, og da jeg kom tilbage i starten af februar, kom posten ikke længere til døren. Jeg ringede til kundeservice, som lovede at finde ud af, om jeg stadig var tilmeldt og så ville vende tilbage. Jeg hørte intet. Efter forgæves at have ventet på svar i to uger, besluttede jeg mig for at lave en ny ansøgning (den der blev godkendt 4. marts).

Efter jeg fik bevillingen d. 4. marts, blev posten stadig ikke leveret til døren. I den næste halvanden måned ringede jeg til kundeservice 4 gange og fik enten at vide, at de ville undersøge det og vende tilbage, eller at de blot ville sørge for, at det blev ordnet. Der skete intet. Den ene gang spurgte jeg, om det var fordi, jeg manglede det klistermærke, man i gamle dage satte på postkassen. Jeg fik at vide, at man ikke brugte klistermærket mere, men damen i kundeservice skulle nok sørge for, at det blev ordnet. Der skete intet. Ved næste opkald fik jeg at vide, at det var kommunen, der skulle sende klistermærket til mig (på trods af at jeg i forrige opkald havde fået at vide, at klistermærket ikke bruges mere). Jeg kontaktede derfor Københavns Kommune, som sagde, at man ikke brugte klistermærket mere, men de havde snakket med Post Danmark, som havde lovet, at det nok skulle blive ordnet. Der skete intet.

I morges satte jeg så en post-it på postkassen i opgangen med beskeden "Kære Post, Jeg er bevilget post til døren!". Og tænk sig: DET VIRKEDE!

Jeg ved ikke, hvor fejlen har ligget, - om beskeden ikke er gået videre til postbudet, om vedkommende ikke har forstået systemet, eller noget helt tredje - og det er også lige meget. En service som denne, som folk i min situation er dybt afhængige af, SKAL fungere. Og det kan simpelthen ikke være rigtigt, at Post Danmark på halvanden måned, efter fire opkald fra mig og et fra Københavns Kommune, ikke selv kan finde ud af, hvor fejlen ligger, og at man ikke en gang hører noget tilbage, selvom kundeservice gentagne gange lover det. Ydermere er det mig en gåde, hvordan kundeservice kan give to så modstridende beskeder om en procedure, der burde være fuldstændig klokkeklar for medarbejderne.

Det er ikke i orden!

Simpelthen perfekt!

Vi bestilte varen på nettet og næste dag var den i vores postkasse - hvilket vi blev meget overrasket over. På den gode måde selvfølgelig.

Forkert Stillested

Det forbavser mig gang på gang at man når man har bestemt et stillested (som Post Danmark beder om) alligevel skal finde sine postpakker alle mulige mærkelige steder på matriklen ? Eller hos naboen... Jeg har fundet pakker i garagen, foran hoveddøren, i legehuset, og hos naboen ? Ingen af de steder er DET sted som er registreret ??? Flot Post Danmark.

Ikke godt nok !

Starter dagen med at modtage en besked fra PostDanmark,om at der en pakke på vej til mig idag den 24/04-2014... så dum som jeg er, stoler jeg på postdanmark og bliver hjemme fra skole for at modtage pakken, men nej modtager intet! det er bare ikke godt nok! først om aftnen ved 17 tiden kan jeg se udefra track and trace at pakken er forsinket! Tak for at spilde min dag PostDanmark !

Hej Muhamed

Jeg kan godt forstå at du ikke syntes det er ikke godt nok.

Jeg kan se, at vi har scannet din pakke forsinket kl. ca. 16.50 i dag.

Jeg vil følge over for pakkedistributionen og beklager meget den oplevelse du har haft.

Lyver over for kunderne

Post Danmark lovede mig fra tidligt på dagen gennem deres eget chat system, at min pakke ville blive omdelt i dag mellem 7:30 og ca 16:00. Jeg ringer også til dem som har sendt pakken, for at være sikker på at de har samme informationer. Derfor venter jeg i min bolig i tidsrummet. Efter kl 16 er der stadigvæk ingen som har ringet på dørtelefonen ( som virker helt fint ) og heller ingen pakke eller note dertil ligger der i postkassen, andet end et irrelevant brev fra brevuddeleren. Jeg kontakter igen en medarbejder på deres chat-system, som fortæller mig, at pakkeomdeleren har prøvet at aflevere min pakke kl 12:29, men uden held.
Der skal bruges nøgle til at åbne døren til postkassen, men for blot tre uger siden kunne en pakkeomdeler sagtens komme ind i opgangen og lægge en pakke på en underbos dørmåtte, imens personen ikke var hjemme.

Enten lyver medarbejderen på chatsystemet når hun siger, at pakkeomdelerne ingen nøgle har til vores opgange, men at kun brevpostomdelerne har det.

Eller også er omdelerne fløjtende ligeglade med kunderne, og gider ikke engang forsøge at ringe på en dørtelefon, og lyver om at have forsøgt at levere en pakke.

Uanset grunden er det dårlig service.

tak for INGENTING

en ting er min pakke bliver stjålet på jeres postcenter, det kan i vel ikke gøre for, men når jeg kommer for at hente den får jeg en ringe besked om den er stjålet og et nr jeg kan ringe på. det gør jeg så, efter 1 time og lidt over 30 minutters ventetid i telefonen bliver jeg pludselig smidt af??? uden at have fået fat i en medarbejder! hvad fanden er det for noget? så får jeg en sms om jeg har brugt min taletid og det har kostet mig 1 kr på øre at ringe jer op, fedt nok men en ekstra regning på ens telefon når jeg intet fik ud af det?! oven i det venter jeg 45 min på jeres chat, så opgiver jeg, så venter jeg igen idag i 30 min får fat i en medarbejder, som ikke kan hjælpe mig en skid, da hun ikke kan se afsender på min pakke, og hun kan kun sige jeg skal lave en reklamation, det kræver jeg kender afsenderen(flot når i ikke oplyser mig om den??? jeg er sikker på det står på pakken! jeg har bestilt 6 stk fra forskellig forhandlere, og det er en af de pakker, og har handlet der før så afsender er der på!) udover det skal jeg kende deres fulde navn, adresse osv., jamen flot, det aner jeg ikke, skal også vide hvordan pakken ser ud(whaat?? jeg har jo aldrig modtaget den, hvordan fanden skulle jeg vide det??) er så pisse rasende, nu står jeg uden gave til min kæreste, og hold kæft jeg er rasende over jeres lorteservice.! sjælendt jeg bliver gal, men i lykkedes sku at få mig op i det røde felt.

Hej Léna

Jeg kan godt forstå, at du bliver vred.

Jeg beklager, den oplevelse du har haft.

Jeg syntes, du skal skrive dit telefonnummer og adresse til mig på tpost@post.dk så ringer jeg til dig og vi finder ud af hvordan vi får løst din sag.

Birthe fra Kundeservice

Perfekt til tiden og intet og klage over

Det er vist ikke så mere og sige, gode gamle post danmark fungere bare:)

Fremragende Service

Har i mere end 15 år brugt Post Danmark til mit transport, kan kun komme med mine allerbedste anbefalinger omkring samarbejdet .Pakkerne bliver altid leveret til tiden. Samarbejder er altid meget hjælpsome.
Lords of Scandinavia

fine service

I never had any problems with postdanmrk. Indeed the service is much better than any other postal services. I like the concept of picking up the parcel at the Døgnpost,so no need to sit in home and wait for the parcel.

Gider ikke post Danmark mere....!!!!

Igen får jeg en besked om de har forsøgt at aflevere en pakke men der er ikke nogen der har banket på min dør.
Det kan godt være jeg bor på 2 sal men er så træt af de skriver de ikke kan aflevere den, jeg har været hjemme hele dagen igen....!!!!

Hej Rikke

Pakkebudet fortæller, at hun har været forbi din opgang, men døren var låst og ingen svarede, så hun blev nødt til at tage pakken med igen.

Hvorfor bruge track&trace!!

Hvorfor bruge jeres track&trace, når pakken bliver leveret før i laver registrering om at i har modtaget varen!?

Hej Jesper

Vi har skam lavet registreringen, men en teknisk fejl gør, at vores data ikke bliver overført til Track & Trace.

Heldigvis har det ikke indflydelse på pakkeleveringen.

Pakkeboks service virker ikke

Det er nu 3 gang at Jeg ikke kan afhente pakke i pakkeboksen og skal i stedet stå i kø i 20 min i postbutikken.

Edit
Jeg beklager. I har ret, pakken var rigtig nok 1 cm for bred idet den var LxBxH 61x38x14 cm men det er også vanvittigt at afsenderen kommer en pakke der i sin normale indpakning måler LxBxH 17x12x9 cm i så stor en papkasse. Jeg tror ikke at nogle ville påstå at en lille telefon ikke ville kunne leveres til pakkeboks. Afsenderen var endda et kæmpe firma der burde kende max målene på pakker til pakkeboksen især når de tilbyder levering hertil. De 2 andre gange har pakken dog ikke været for stor.

Hej igen Anders

Tak for din tilbagemelding.

Efter snakken med distributionen forventer jeg kun at du oplever dine pakke ikke kommer i Pakkeboksen når de er for store. Hvis ikke høre jeg gerne fra dig.

Hej Anders

Jeg har snakket med distributionen og den pakke som du skriver om her, den er for stor til pakkeboksen. Derfor skal den hentes i Postbutikken

Jeg beklager den oplevelse du har haft og håber du i dag hurtigt får din pakke i Postbutikken.

Birthe fra Kundeservice

Når jeg betaler for husstandsomdeling forventer jeg, at budet i det midste ringer på, inden PostDK påstår jeg ikke var hjemme

Bestilte en pakke fra Amazon hvor jeg betalte ekstra fragt for husstandsomdeling. Modtog i morges klokken 07:14 en sms fra PostDK hvor de siger, at min pakke vil komme senere i dag.

Klokken 10:03 modtager jeg endnu en sms, hvor der står at jeg kan bruge pågældende sms ved afhentning, da jeg ikke var hjemme ved levering. På PostDK's hjemmeside kan jeg med mit trackingnummer se, at de efter sigende skulle have forsøgt at aflevere pakken klokken 09:29 - Der har bare i mellemtiden ikke været nogen at ringe på min dørtelefon, og der ligger ikke en seddel i min postkasse.

Så, kære Post Danmark, er det jeres bude der er ualmindeligt dovne, eller virker jeres sms-ordning ikke?

Hej Peter

Jeg er ked af, at pakkebudet ikke fik fat i dig.

Jeg har været i kontakt med din lokale pakkedistribution, som fortæller mig, at pakkebudet har ringet på din dørtelefon både før og efter han udfyldte pakkesedlen.

Da pakkebudet ikke har adgang til opgangen, vil du først modtage pakkesedlen med brevpost i morgen.

Helle fra Kundeservice

God nok, men til tider er det lidt problematisk.

Jeg bestilte for nyligt et cover til min telefon som også skal leveres med jer, samt en musemåtte. Jeg fik coveret i dag og havde bestilt det i fredags. Jeg vil sige hurtig leveringtid, til tider. Får over et år siden havde jeg forudbestilt et spil, men fik det desværre dagen efter release. En af mine venner fik samme leveringstid som mig, men tre andre havde fået det på release. Så det er åbenbart kun nogle Af ordrene. Jeres priser er lidt høje, og til det forventer man en god leveringtid som man tit får, men nogle gange klokker i lidt i det. Jeg har oplevet en leveringstid på op til en uge, og jeg har oplevet dag til dag. I har så meget lidt konkurrence, så der er ikke mange andre muligheder. Ok behandling, har dog aldrig haft en ordre som nogle andre hvor den aldrig kom.

EDIT: Jeg modtog de sidste varer jeg bestilte i dag, alle sammen hele. Jeg fik dog min musemåtte i en latterligt stor pakke, hvilket godt kunne gøres bedre.

Hilsen Martin

Det kan bare ikke være rigtigt... :-(

Bestilte en vare om fredagen og forventede levering mandag og tog fri fra arbejde. Kl. 8.33, siger T&T: "Forsendelsen er klar til at blive omdelt". Kl. 16:33: "Forsendelsen er desværre forsinket en dag." Det betyder at jeg har taget en dag fri fra arbejde uden grund?
I følge T&T er pakken så klar til udlevering om onsdagen, da den ikke kunne blive afleveret til mig kl. 11. om tirsdagen. Sagen er bare den, at SuperBrugsen IKKE har pakken, og først får den ind i dag (tirsdag ugen efter). Det vil sige, at min pakke har været undervejs 12 dage! Selv om påsken kommer ind over, så er jeg chokeret over at T&T viser andre oplysninger end virkeligheden.
Post Danmark: I skulle skamme jer over den mangel på service I udviser.

Hej Thomas

Jeg kan godt forstå, at du ikke syntes det kan være rigtigt, at vi er så lang tid om at omdele din pakke.

Din pakke var klar til afhentning den 16. april i Postbutikken fra kl. 11.00.
Når den først har fået et scan i Postbutikken så har de pakken og derfor jeg vil bede den lokale chef om at følge op på servicen i Postbutikken.

T&T viser de korrekte oplysninger.

Jeg beklager ,eget den oplevelse du har haft.

Birthe fra Kundeservice

har I prøvet at levere pakker før

modtaget besked d 17/4 at pakken leveres d 22/4
modtaget besked at pakken er forsøgt leveret d 19/4 ??
modtaget besked at jeg kan hente den selv.

mange tak, forvirrende oplysninger, dårlig service

Hej Ib

Ja, vi har prøvet det et par gange efterhånden, men vi gør det ikke på samme måde hver eneste gang.

Hvis vi øjner en mulighed for at gøre det lidt bedre, så prøver vi den af, og derfor er vi begyndt at omdele pakker om lørdagen nogle steder, selvom det egentlig er pakker, der først skal på omdeling mandag.

I dit tilfælde var det ikke en succes, og jeg kan forstå, at det hænger sammen med den misvisende advisering, som vi er i gang med at ændre.

Jeg beklager, at de forvirrende oplysninger gjorde, at pakkebudet ikke fandt dig hjemme, da han kom forbi med pakken.

Amatørfirma

Jeg skulle sende en pakke med noget tøj der skulle byttes. Pakken skulle til Hong Kong. I butikken stillede jeg mig i kø, men nåde at skulle ud af køen og bagerst 3 gange før jeg fik min pakke afsendt. Så det tog mig 50 minutter at få afleveret min pakke.

Dette skulle ikke være nok! Jeg fik selvfølgelig track and trace på min pakke og det blev opdateret de første to dage. Nu er der gået 12 dage uden der er sket noget. Så jeg kontaktede PostDanmark. De sagde jeg skulle kontakte Hong Kongs postvæsen, det gjorde jeg så og de siger de aldrig har modtaget noget, så jeg skulle kontakte PostDanmark igen. Det gjorde jeg så, og de siger jeg først kan få afklaring på min pakke om 2-3 uger!!!!!!!!!!!!!!!! Hvad fanden sker der, helt ærligt? Skulle i ikke forestille og være proffesionelle?

Min fortrydelsesret er allerede udløbet pga de 12 dage og nu kan jeg ikke engang få et ordenligt svar på PostDanmark? Amatør firma der skulle have et kæmpe spark i skridtet, undskyld mig.

Fik en anmeldelse på SMS og en time senere var pakken stillet foran min hoveddør

Hurtigt og effektivt

Fungerer rigtig fint - har fået både sms og email fra PostDanmark, at pakken var sendt og hvornår den kunne forventes.

Den skulle komme tirsdag (i dag er en alm. lørdag dog midt i påsken) - alligevel modtager jeg pakken før tid - det er jo bare endnu bedre :) og der kom besked om, at nu var pakken afleveret.

Post Danmark A/S

Om os

Vi gør det nemt, at sende og modtage forsendelser.

Vi har over 1000 udleveringssteder i Danmark, og vores postruter bringer os forbi samtlige adresser i landet.

Vil du være sikker på, at modtage din forsendelse selvom du ikke er hjemme, når vi kommer forbi, så tilmeld dig Modtagerflex eller Pakkeboksen.

test

Modtagerflex er for dig, der bor i villa eller rækkehus. Er du ikke hjemme, når vi kommer forbi, så stiller vi din forsendelse på et aftalt sted på din adresse.

Pakkeboksen giver dig mulighed for at købe pakkelabels og hente og sende forsendelser alle ugens dage. Vi er i fuld gang med at sætte nye Pakkeboksen op i 300 dagligvarebutikker og på udvalgte steder over hele landet.

Med Track & Trace kan du følge din pakke tæt, fra den bliver sendt af sted, til den bliver afleveret hos dig. Er du på farten, kan du spore din pakke via vores gratis app, som du kan hente til din smartphone. Du kan også bruge vores app, når du vil oprette dig som bruger af Pakkeboksen eller finde nærmeste posthus eller postbutik og meget andet.

Mulighederne er mange og fleksible. Vi glæder os til at høre om dine oplevelser med os.

Læs mere, tilmeld dig Modtagerflex og Pakkeboksen og hent vores app på www.postdanmark.dk.

Velkommen til Post Danmark.

Visit Postdanmark

Kontakt