Albelli Fotoboeken reviews

Rating distribution

Reviews

About

Altijd perfecte boeken!

Aanrader, ik zou het niet riskeren om bij 'n ander te bestellen.
Review by confirmed purchaser

Een veel gebruiksvriendelijker software programma dan ik bij andere bedrijven gewend was.

Dit was mijn eerste keer bij Albelli. Ging heel goed. Maar ik zal zeker nog niet volleerd zijn. Ik miste de mogelijkheid om alle foto's nog door Albelli te laten optimaliseren of zelf aan te geven welke wel en welke niet. Het hulpprogramma zag er wel eens anders uit dan op mijn Mac. Album op internet 'full screen' bekijken, vond ik niet erg indrukwekkend. Bij full screen blijft het toch nog klein.

Kwaliteit is super

De prijs is voor mij wat aan de hoge kant . Als deze lager zou zijn zou ik meer boeken maken cq bestellen
Review by confirmed purchaser

sommige foto's met kader zijn iets minder goed te zien omdat de foto wat kleiner wordt

Gave fotoboek laten maken bij albelli! Is super geworden en goede prijs.

levertijd met grote marge

Ik wacht nu al 10 dagen op mijn fotoboek. Ik belde en kreeg te horen dat de voorkant van mijn boek beschadigd was tijdens de verwerking en dat ze me daarover een mail hadden gestuurd. Geen mail ontvangen en ik geloof ook niet dat die verstuurd is.
Omdat ik over een paar dagen met vakantie ga, wordt het nu spannend of het op tijd afkomt.
Ik heb het nodig voor een presentatie in het buitenland, dus dit is heel vervelend!
Toen ik vroeg of ze een notitie wilde maken zei de medewerkster dat dat geen zin had, omdat alles geautomatiseerd liep. Dan vraag ik me af wat het uberhaupt voor zin heeft om te bellen? In afwachting.....

gewoon goed!!

gewoon goed!!
Review by confirmed purchaser

Een prachtig fotoboek maken met Albelli, zeker doen!!!

Met Albelli is een mooi fotoboek maken een fluitje van een cent en kom je er niet uit is er nog de helpdesk. Je ontvangt je boek snel thuis en het ziet er ook goed verzorgt uit, kortom gewoon je herinneringen bewaren met een fotoboek van Albelli!!! Doen!!

geweldig

spannend hoe t boek geworden was ,en ja hoor op een ochtend lag hij in de gang
dus je raadt t al gelijk bekijken . nou echt heel mooi geworden ,t was een verrassing voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd waren . die waren er erg blij mee ga straks een boek maken van mijn kleinkinderen , twijfel niet dit is een goed fotoprogramma
Review by confirmed purchaser

wij zijn zeer tevreden over het foto boek

makkelijk te maken overzichtelijk duidelijk en goed verzonden
Review by confirmed purchaser

Mooiste herinneringen in een prachtig boek

Altijd goede kwaliteit, nooit problemen. En wanneer problemen, dan altijd meteen goed opgelost.
Review by confirmed purchaser

Mijn boek over mijn leven als kunstschilder ziet er perfect uit!!

Iedereen die mijn boek hebben aangeschaft hebben niets dan lof over de uitvoering van mijn boek.
Geert Winkel
Kunstschilder

echt super mooi!!!

Zeker een aanrader. Je bepaalt zelf welke foto's er in komen te staan en hoe het er uit ziet en de rest wordt voor je gedaan. Met een prachtig resultaat!
Review by confirmed purchaser

Snelle levering en prima kwaliteit

Onlangs heb ik van onze korte vakantie in Barcelona een fotoboek gemaakt en laten verwerken door Albelli. We vinden dat het heel mooi geworden is en ook zo snel geleverd. Het reisje hebben we gemaakt naar aanleiding van ons 12,5 jarig huwelijk en het is een heel mooi aandenken geworden.
Review by confirmed purchaser

Boek te dik omdat erg dik papier wordt gebruikt. Heb betere ervaring gehad met Albelli. Erg jammer.

Zal de volgende keer overwegen of ik nog eens Albelli zal gebruiken.
albelli.nl

Reply from albelli.nl

Beste Herman,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het fotoboek niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij adviseren u om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. U kunt ons bereiken via http://www.albelli.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Albelli

Gewoon goed

Prima fotoboek, goede kwaliteit, snelle levering. Niets op aan te merken.

Perfect

Ik ben zeer onder de indruk van de kwaliteit van het fotoboek. Maar ook het gemak waarmee het fotoboek kan worden gemaakt is bijzonder. Ik heb wel eerst een soort storyboard gemaakt en daarmee het fotoboek ingevuld. Bijzonder vind ik ook de mogelijkheid om foto´s als achtergrond te gebruiken, met een eenvoudig instelbare transparantie en dan over de hele pagina, of twee! Dat was voor mij de finishing touch! Daarom de hoogst mogelijke waardering!
Review by confirmed purchaser

meestal is de uitvoering qua inbinden goed, soms laat het te wensen over; dan stuur ik het album gewoon terug en dat gaat zonder problemen.Dus goede service indien er klachten zijn.

De foto's in een fotoboek van Albelli zijn qua kleur in de uitvoering "niet hoogglans" prima.
Het laatst ontvangen boek (maart) is naar wens ontvangen.
Maak eens een fotoboek bij ALBELLI.
Review by confirmed purchaser

Albelli levert een prachtige kwaliteit

Het fotoprogramma is duidelijk en gemakkelijk te gebruiken. Wanneer je het album thuis hebt zul je zien dat de kwaliteit heel erg mooi is! Ik kan Albelli aan iedereen aanraden!
Review by confirmed purchaser

prachtige en duidelijke foto's!

heel fijn programma om mee te werken met heel veel sjablonen kaders enz,heel mooi en duidelijk fotoboek,met tips en trucs kom je ook veel te weten hoe alles werkt en met de voorbeeld fotoboeken kun je ook veel inspiratie opdoen.
Review by confirmed purchaser

super goede kwaliteit en snel in huis!

Ga voor Albelli, het gaat je zeker niet tegenvallen. Dus probeer t gewoon!

albelli.nl Details

We live here: Netherlands

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.