Albelli Fotoboeken reviews

Rating distribution

Reviews

About

helemaal naar zin!

Had het fotoboek klaar en kreeg het thuis gestuurd. Bleek de kaft niet helemaal te zijn zoals ik had gedacht. Gebeld en kreeg een prima begeleiding om de fout op te sporen die niet te vinden was. Geen probleem ! Het fotoboek werd opnieuw afgedrukt en thuis gestuurd.
Het geduld van degene die me aan de telefoon hielp was geweldig, helaas heb ik haar naam niet genoteerd en weet het dus niet meer! Dat krijg je als je 76 bent. Dus u begrijpt dat ik uitermate tevreden ben en er weer 2 nieuwe fotoboeken aan komen. Het is bovendien heel makkelijk via Albelli, een aanrader dus.
Review by confirmed purchaser

Wij kiezen altijd voor Albelli dat zegt genoeg

Albelli is een prettig bedrijf dat waardering heeft voor zijn trouwe klanten en dat laat zien door het doen van mooie aanbiedingen. Kwaliteit fotoboeken is top en programma is makkelijk en wordt regelmatig ge- updatet. 1 keer iets minder tevreden geweest ( 2 scheve pagina's) en na 1 mailtje kregen we een nieuw boek.
Review by confirmed purchaser

Snelle service en tevens zeer goede kwaliteit.

Ik kan de Albelli fotoboeken echt aanraden. Het programma is heel gebruiksvriendelijk, uitgebreid en het resultaat is een supermooi album!
Dat wordt ook nog eens heel snel thuis geleverd.
Review by confirmed purchaser

Prima programma / prachtig resultaat!

Prima programma / prachtig resultaat op fraai glanzend papier! Aanbevelenswaardig!
Review by confirmed purchaser

Snelle bezorging van een mooi album.

Wil je een mooie herinnering maken van je vakantie, kies dan voor een Albelli fotoalbum.
Een makkelijk programma met veel mogelijkheden.

goed

Jullie leveren een goed en mooi product af.
Review by confirmed purchaser

Elke keer weer een cadeautje

De software voor het maken van albums is gebruiksvriendelijk. Je zet er snel één in elkaar. Bovendien werkt het goed met geselecteerde foto's uit iPhoto op de Mac. Er zijn veel kortingsacties. En als het album wordt thuisbezorgd voelt dat elke keer weer als een cadeautje.
Review by confirmed purchaser

een mooi en netafgewerkt boekwerk

ik vond het een mooi boek. ik heb de foto's er zelf ingeplaatst. ik vond he wel erg jammer dat ik niet kon vinden hoe je de foto met randen kon vervagen zodat je een soort van overloop krijgt met je achtergrond.

Erg tevreden

Albelli producten zijn mooi, verzorgd en niet duur.
Veel mogelijkheden om tot een prachtig resultaat te komen
Review by confirmed purchaser

zeer tevreden over prijs/kwaliteit verhouding, leuke aanbiedingen!

Hallo vriend!
Ik heb een mooi fotoboek gemaakt bij Albelli! Het was erg leuk om te doen en onze
herinneringen met mooie plaatjes vast te leggen. Het was niet al te moeilijk om te
doen en het resultaat is ook erg leuk geworden. De kleuren zijn mooi en en binnen
een paar dagen had ik het boek al in huis. Nou ik ben er erg blij mee en jij hopelijk
ook. Misschien begin jij ook eens aan zo'n mooi boek van je vakantiefoto's of voor
je kinderen. Nou veel kijkplezier hoor!
fotogenieke groetjes van
Review by confirmed purchaser

Een makkelijk te gebruiken programma met goed eindresultaat.

Zelfs voor digibeten een heel mooi programma om fotoboeken mee te maken.
Je moet even oefenen en je kunt het.
Review by confirmed purchaser

Makkelijk, mooie afdrukken, ben zeer tevreden.

Veel mogelijkheden. Makkelijk programma. Fotoboek ziet er mooi uit, prima afdrukken. Een volgend fotoboek zeker weer bij Albelli!
Review by confirmed purchaser

Goed foto programma, makkelijk en werkbaar, snelle levering vh fotoboek

Goed service, snelle levering, prima kwaliteit
Review by confirmed purchaser

Albelli is een super site !!

Ik zou Albelli zeker aanraden omdat het een gemakkelijk te behandelen site is, veel keuze mogelijkheden in alle extra's, goede en snelle service.
Ik maak er al jaren gebruik van en ben nog steeds ontzettend tevreden !!!
Review by confirmed purchaser

Erg mooi boek is het geworden en een goede kwaliteit

Ik heb het boek besteld zonder de glans, mijn tip bestel hem met glans pagina's dan komt hij er net wat mooier uit.
Goede kwaliteit pagina's en drukwerk.
Niet te vergeten hele simpele software die het maken van dit boek heel eenvoudig maakt

zeer tevreden

Er is heel veel mogelijk bij het maken van jullie boeken. Ik ben er erg tevreden over. Het is een hobby van me geworden.
Wel vind ik het belangrijk dat Albelli regelmatig nieuwe plaatjes, kleuren of thema's blijft invoeren. Omdat ik al veel boeken heb gemaakt komen veel dezelfde achtergronden terug in mijn boeken. Dat is soms wel jammer.

Verder is het systeem heel gebruiksvriendelijk.

grt. Astrid Nieuwenhuijs
Review by confirmed purchaser

Geen antwoord op een 3 weken gestelde vraag aan het eind van mijn lovende beoordeling.

Ik heb ongeveer 3 wkn geleden een enquête van jullie ingevuld. Aan het eind werd gevraagd of ik nog vragen had en die had ik. Hier kreeg ik nooit antwoord op.
Nu nogmaals: kan ik bij het bijbestellen van een boek dat ik al in huis heb nog verandering aanbrengen in al dan niet platliggend en al dan niet glanzend of mat?

Met vriendelijke groet,
Tineke
Review by confirmed purchaser

Makkelijk in gebruik en zeer goede en vriendelijke helpdesk

Ik heb inmiddels enkele fotoboeken gemaakt met de programmatuur van Albelli en het is zeer gebruiksvriendelijk. De levertijd is zeer snel en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. De prijzen zouden iets lager mogen in vergelijk met de concurrentie.
Enige opmerking is dat de hoeken van de fotoboeken wel eens iets ingedeukt/ingedrukt worden tijdens verzending en dit zou wat mij betreft het enige punt van verbetering moeten zijn.
Review by confirmed purchaser

Kwaliteit is goed, software kan beter.

Ik ben redelijk tevreden over Albelli. Kwaliteit van het foto-album is prima tot uitstekend (ik heb laatst een album gemaakt met van die platte pagina's, erg mooi geworden!). Zonder problemen geleverd, en het was duidelijk welke dag het geleverd zou worden.
Uploaden kost wel wat tijd, maar wat ik vooral het nadeel vind is de software, die naar mijn smaak onvoldoende keus heeft in de mogelijkheden van composities van foto's ten opzichte van elkaar op 1 of of beide pagina's. Dus dat maak ik zelf en dat is meer werk en kost veel tijd. Je kunt die zelfgemaakte composities dan wel redelijk goed recht naast elkaar krijgen (uitlijnen). Het kost even wat puzzelen, maar je kunt ook de foto's precies even groot krijgen. En je kunt ze als groepje eerlijk verdelen over de pagina (helaas dan over 1 pagina en niet over beide).

PS let erop dat wanneer je foto's zelf bewerkt in bijv lightroom, je de automatische verbeteraar uitzet. Je hebt immers die verbeteringen zelf al gedaan! Dat geeft mooiere foto's uiteindelijk.
Review by confirmed purchaser

Ik ben echt tevreden. Soms pakte het leuk verrassend uit!

Ik werd steeds creatiever met het plaatsen van de foto's met verschillende randen erom heen, verschillende achtergronden en kleuren. Erg leuk om samen te stellen!
Er waren goede aanwijzingen. En aan het eind werden er nog verbeterpunten geadviseerd die waardevol waren.

albelli.nl Details

We live here: Netherlands

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.